ThomasB Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Skygg denne handelen, det er IKKE verdt å bli lurt, ikke "litt" engang. Det er sååååå mye biler der ute, at jeg er sikker på du finner en tilsvarende. Første tegn på noe "muffins" er om selger kommer med "raske" svar som ikke stemmer, som med den bensinfyllinga. Jeg ville vertfall skygget handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Stopp overføringa til alt er på stell, men jeg tipper dette ordner seg tilslutt. Hvis det er sant at forhandler kjøpte bilen hos DNB finans, så er det trolig en inkassobil. DNB får dekket hele/deler av lånet og heftelsen blir etterhvert slettet. Det med bensinfyllinga KAN også være sant. Sikkert en gjerrig forhandler som fylte på 4 liter på en helt tom tank bare for at bilen kunne prøvekjøres. Stress ned og ta en telefon til pantehaver i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Da er det meste avklart og kan roe nerva endel hakk.... Var på BMW og fikk verifiser KM gjennom avlesing av nøkkel(det skulle holde det?), og den stemte med displayet. Tok en tlf til DNB Finans og de sendte meg en bekreftelse på at lånet skulle bli slettet selv om det ikke var slettet enda. De sa iallefall at jeg hadde ryggen fri så da får jeg tro på det. Selv om det ser ut til å gå greit for min del så vil jeg, så ville jeg ikke anbefalt noen å handle hos denne Askim-lokaliserte forhandleren, da jeg sjeldent har vært borit mer rotete og useriøs handel. Skal frastå fra å nevne navn men dersom noen lurer kan de sende meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Ja så lenge Finans selskapet har bekreftet at det blir slettet så er det riktig. Bra at km stemte da. Da er det bare å håper på pent vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthine Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 STYYYR UNNA! De finnes ikke seriøse for fem flate øre. Skulle ønske jeg aldri hadde kjøpt bil derfra. Det har blitt dyrt, frustrerende og fullt av skuffelser og argelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 er det samme mann mon? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=117077 Jeg kommer ikke inn på denne linken, får beskjed om at jeg ikke har de nødvendige rettigheter! Dette har jeg aldri opplevd tidligere. Noen som kan forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 er det samme mann mon? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=117077 Jeg kommer ikke inn på denne linken, får beskjed om at jeg ikke har de nødvendige rettigheter! Dette har jeg aldri opplevd tidligere. Noen som kan forklare? Dette er en tråd fra mai -09, så det forklarer vel det..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 er det samme mann mon? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=117077 Jeg kommer ikke inn på denne linken, får beskjed om at jeg ikke har de nødvendige rettigheter! Dette har jeg aldri opplevd tidligere. Noen som kan forklare? Dette er en tråd fra mai -09, så det forklarer vel det..?? Tråden er fjernet fra den offentlige delen av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Hvordan endte saken egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 STYYYR UNNA! De finnes ikke seriøse for fem flate øre. Skulle ønske jeg aldri hadde kjøpt bil derfra. Det har blitt dyrt, frustrerende og fullt av skuffelser og argelse. hvordan gikk saken din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Kanseller hele salget. Dette lukter svidd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Og alle bidro til å dra opp en sak fra 2009 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå