Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E46 323ci er en 6 syl bensin (derav "i" i modellbetegnelsen) og ble ikke levert som facelift.

Skal du ha diesel har du 320d (4 syl) og 330d (6 syl).

320 Cd og 330cd ble kun levert som facelift :wink:

Skrevet
Takker :)

Da står valget mellom 320 Diesel eller Bensin, hva ville dere valgt?

Jeg valgte bensin etter å ha testet begge alternativene. Syns diesel er forferdelig på alle måter, derfor ble det bensin :)

Skrevet

Jeg har bensinmotoren og er veldig fornøyd :) Men Diesel kan være et fornuftig valg dersom du kjører mye og er opptatt av forbruk.

Skrevet
Hadde valgt bensin uten tvil. 2,0 diesel blir litt feil i en coupe. :wink:

Ingenting feil med diesel i en Coupé ;) 320cd (med chip) går bedre enn 320ci og bruker halvparten av drivstoffet.. Skal ærlig innrømme at dieselen bråker mer og ikke har den fine 6'er lyden men den drar bra og bruker som sagt lite. ca 0,6 på vanlig kjøring. Hadde nok kjøpt bensin selv, men resten av bilen var så bra at jeg brydde meg ikke om det.

330ci blir nok bra!

Skrevet
320cd standard går bedre enn 320ci. chipper du en 320ci så går den bedre enn 325i

Sikker på det? Min er chippa og tviler den tar en 325, selv om den drar godt..

Skrevet

eg hadde en E46 320ci og den drog ikkje serlig godt :/

men har en E46 325ci nåp og den er bra med futt i !

men har en kompis som har en E46 320Dielsel som er schippa til 180 hk,og tror kansje den går bedre enn min 325 bensin

Skrevet

Viktig å skille mellom motorene her da. Hadde du M52B20 så går ikke den veldig godt, mens M54B22 går ganske greit. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...