Gå til innhold

Chrom-line eller Shadow-line på bilen min ?  

51 stemmer

1. 1. Chrom-line eller Shadow-line på bilen min ?

• Chrom-line!
      9
    • Shadow-line!
      42

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste tenkt en del på dette. Shadowline på bilen min. Altså å fjerne chromen.

Men blir ikke enig med meg selv :P Hva synes folket ?

25052009807.jpg

25052009808.jpg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Synes ikke det gjorde seg helt på den bilen. Ofte liker jeg det, har det selv, men ble "feil" på den der synes jeg. Lista halvveis ned på døra, er det original krom der? Så veldig tykk ut. Skiltholderen foran likte jeg ikke. Heller ikke dørhåndtakene (er vel originalt lakkert i bilens farge?). Ville beholdt nyrene, og rundt vinduet i første omgang. Off topic er jeg ikke så glad i takspoileren og fangeren bak, men smak og behag.

Skrevet
Synes ikke det gjorde seg helt på den bilen. Ofte liker jeg det, har det selv, men ble "feil" på den der synes jeg. Lista halvveis ned på døra, er det original krom der? Så veldig tykk ut. Skiltholderen foran likte jeg ikke. Heller ikke dørhåndtakene (er vel originalt lakkert i bilens farge?). Ville beholdt nyrene, og rundt vinduet i første omgang. Off topic er jeg ikke så glad i takspoileren og fangeren bak, men smak og behag.

Ok. Takk for din mening.

Er chrom-line på denne bilen fra fabrikk. Er faktisk ekstrautstyr som heter det. Både dørhåndtak, lister og skiltholder.

Skrevet

Synes denne bilen er skikkelig lekker! flotte fargekombinasjoner, men jeg savner litt grommere felger :) behold chromen, det får bilen til å se litt mer eksklusiv ut i mine øyne! :)

jeg har jo også en E46 coupe, og ønsker jeg hadde chrome vinduslistverk :(

Skrevet

Behold for all del chromen :D ikke så stor fan av dørhåntakene og skiltholderen, men bedre enn den fæle shadowline looken :)

Den pene farven der fortjener chrome :D

Skrevet

Pen bil. Men kromen ødela helhetsinntrykket for min del i alle fall. Hater kromlister. Eneste som skal være krom er nyrene.

Skrevet

for å få en helhet på bilen syns jeg du bør gå over til shadow line.

FInne lister i carbon eller noe? Det hadde vært bra. Nå vet jeg ikke om det fins til e46.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...