M30Punk Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Trenger disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Casterstag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Kan det være dem som gjør at bilen rister noe helt for jævli mellom 80 å 100km? Alle felga er rette å 100% avbalansert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 "Stræbearme" står det på Koed...men hva f... heter de på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Kan det være dem som gjør at bilen rister noe helt for jævli mellom 80 å 100km? Alle felga er rette å 100% avbalansert.. Kan godt være det ja, mange som skifter til Powerflex foringer og den ristingen forsvinner helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg bytta til Powerflex foringer på min E34. Den ble helt topp etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Casterstag? BINGO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Kan det være dem som gjør at bilen rister noe helt for jævli mellom 80 å 100km? Alle felga er rette å 100% avbalansert.. Kan godt være det ja, mange som skifter til Powerflex foringer og den ristingen forsvinner helt. Ringte GS idag å bestilte orginale casterstag foringer,ble frarådet powerflex i de stagene pga at det blir for stivt så ristinga kan fort begynne igjen...Men veit ikke jeg,gikk ut ifra at han visste hva han prata om så kjøpte orginale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Kan det være dem som gjør at bilen rister noe helt for jævli mellom 80 å 100km? Alle felga er rette å 100% avbalansert.. Kan godt være det ja, mange som skifter til Powerflex foringer og den ristingen forsvinner helt. Ringte GS idag å bestilte orginale casterstag foringer,ble frarådet powerflex i de stagene pga at det blir for stivt så ristinga kan fort begynne igjen...Men veit ikke jeg,gikk ut ifra at han visste hva han prata om så kjøpte orginale! Ok, har bare lest litt rundt på Amerikanske Bmw forum om folk som har skiftet til powerflex, riktignok på E39 men det skulle vel ikke ha så veldig mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 powerflex i casterstag har jeg hørt at ikke er så veldig bra, de som er til M5 er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Casterstag blir det samme som øvre bærearm? Og camberstag blir nedre bærearm, er dette riktig? Beklager trådtyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Jeg har prøvd casterstagforinger fra både e32 750 og e34 M5, og merket ingen forskjell. Jeg holder en knapp på powerflex, selv om jeg har både gode og dårlige erfaringer med dem i andre sammenhenger. Casterstag er det samme som øvre bærearm. Betegnelsen camberstag har jeg aldri hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hm, kanskje camberstag er bare noe jeg har hørt inne i mitt hode. Men casterstag er øvre hvertfall. Puh. Trodde jeg hadde bestilt feil et øyeblikk her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 De fra 750 er med en liten plastramme inni foringa der de andre har luft. Det har vært powerflex på alpinaen min, men er bytta tilbake til org, så en grunn er det vel. Lage selv i alu. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Trenger disse? Det der er jo de nedre bærearmene på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå