ellingz1 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 hvor lang tid tok det fra bestilling til det ble levert?
Mpowerman Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 hvor lang tid tok det fra bestilling til det ble levert?Ble litt tull med tollen så det gikk vel ca 3uker.
Mpowerman Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Her er ett lydklipp oxo..http://www.youtube.com/watch?v=ZuJ7zA4zI1A Ble en del mere lyd i min siden jeg har 528
///Naitsirk Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Her er ett lydklipp oxo..http://www.youtube.com/watch?v=ZuJ7zA4zI1A Ble en del mere lyd i min siden jeg har 528 Ja det vil jeg tru
awt Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Har selv vurdert dette, men er litt usikker ettersom det visstnok var alt annet enn god passform på de til e46. Ender nok opp med et uansett, er jo utrulig billig.
RoaldJ Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 ellingz1: fint om du kan legge ut bilder av passformen på din e46, eller rett og slett bilder under montering har tengt litt på slikt jeg også, men vet ikke enda har vært med å montert GS sitt Quad(4) sett på E46 330d.. og passformen på dette var RÆÆVVA!! noe av det dårligste jeg har sett, dyrt var det også. når vi hadde kappa av org. røyra (2 stk) rett under traversen bak og satt på potta, så peiket den nedover. da vi presset den opp så tok den oppi gulver i framkant på potta. fikk ikke øvre kanten av potta bak åppunder fangeren engang. så da måtte vi ty til gassbrenneren og varme de inngående røyra til det glødet, og bøye det.. 5 ganger av og på og oppvarming før vi fikk det på rett plass. og i tillegg så gikk røyret til høyre sida under reservehjulsbrønnen. ikke foran eller bak (sjult), men under, slik at det er ganske synlig bakfra.. heldigvis er røyet lakka sort, så det hjalp litt. Vi fant ut det ble for dumt å sende mail å klage på dette siden det ble kjøpt inn ca 1 år før det ble montert vi fikk det da på til slutt. rekner med at passformen på dette settet er bedre?
Mpowerman Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Tror jeg brukte ca 2 timer på å montere dette Det var justeringsmuligheter alle veier så passformen ble alt etter hvor lenge man justerte
Nytern Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Heihei! Bestilte dere med eller uten ekstra lyddemping?
///stian Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Jeg har krok på min 5'er, og jeg har ikke sjangs til å få lagt opp et slik eksos anlegg, noen som har noen tips? Og 5'erene er levert med 2 forskjellige kroker, så vær obs på d
Nytern Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Ugh.. Har lyst på eksosen, men det blir kanskje rart med std bakfanger? Har facelift, ikke m. Noen som har prøvd?
Mpowerman Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Heihei!Bestilte dere med eller uten ekstra lyddemping? Jeg bestillte uten lyddemping... Og det ble helt perfekt Ikke bråk, men dyp dyp BMW buldring
Nytern Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Noen som har bestilt med lyddemping? Hadde vært gøy å fått et lydklipp med og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå