BMW-Coupe Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Noen som har prøvd dette anlegget på e46? og hvilke bakfanger brukte dere? byttet dere heile bakfangern eller? Lurer også på det samme
Nytern Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Merker enda at det kribler litt i pungen når jeg tenker på quad eksos på e39en. Jeg bare.. Klarer ikke.. Hvor mye skal man føkke med en komfortbil? Det får holde med masse senk og felger for min del..
frodekrs Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Noen flere som har prøvd ett slikt anlegg til e46? Hva gjor dere med bakfangern? byttet dere hele?
Mpowerman Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Merker enda at det kribler litt i pungen når jeg tenker på quad eksos på e39en. Jeg bare.. Klarer ikke.. Hvor mye skal man føkke med en komfortbil? Det får holde med masse senk og felger for min del.. Har min også som "comfort bil", men merker ikke noe inne i bilen av dette anlegget.
Nytern Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Selges dette anlegget enda? Kan tenke meg at det ikke høres veldig godt inni bilen, E39 er jo greit isolert virker det som.
Mpowerman Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Selges dette anlegget enda? Kan tenke meg at det ikke høres veldig godt inni bilen, E39 er jo greit isolert virker det som. Vil da tro det selges enda? Hører nesten ingen forskjell inn i bilen, Bare litt dypere lyd utvendig. Helt til høyrefoten blir tyngre, da høres det godt utvendig
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Hvordan er det med røyk ut av eksosen til de som har montert dette? Kommer det likt ut fra begge sider?
frodekrs Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Det selges fortsatt ja. såg prisen var ca 1800kr bare
///NJD Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Noen som har dette til sin e46? Vurder å bestille snart, men må ha tilbake meldinger på den først.
Mpowerman Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Hvordan er det med røyk ut av eksosen til de som har montert dette? Kommer det likt ut fra begge sider? Kommer likt ut fra hver side ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå