Rubberduck Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Kan kassetspilleren bak min navi 16:9 byttes i noe mer nyttig? e46 04. Om det så bare kan bli en oppbevaringsplass. Føler meg litt provisert av den for å være helt ærlig. Har cd skifter bak hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Du kan se om du finner bare CD-delen som du kan evt. bytte den med, men da kan du liksågodt kjøpe ny skjerm med cd-spiller og heller selge den med kasett. Uansett så koster det jo litt. Skal du mekke til noe annet bør du ha veldig god peiling på hva du gjør, da dette er veldig godt integrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Provoserer kasettspilleren deg? Du får jo heller handle noen kasetter på ebay og bruke den til noe nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubberduck Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hehe, tror jeg lar kassetter være fortid jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Har kasset spiller selv i tralla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Kassettspiller er vemmelig, skjønner deg veldig godt. Må ikke finne på å lukke opp heretter! Det er mitt beste råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 He He, kjøp deg en godt brukt kasett av Heino. Åpne alle vinduene å ta deg en råne runde Etter det bør ikke den kasett spillern være så kjip lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå