Roed1nser Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Her ser du min BMW 116iM si hva dere syns da? Endret August 17, 2018 av Roed1nser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Så veldig strøken ut den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 må bare få si at den bilen er herlig, digger den i rødt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Pen bil, men ville plukket av ///M emblemet bak. Er den kormosinrød, eller er det japanrød med facelift baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roed1nser Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Pen bil, men ville plukket av ///M emblemet bak. Er den kormosinrød, eller er det japanrød med facelift baklykter? den er karmonsinrød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Veldig pen bil, men få av m-merket. Ser litt jalla/billig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Syns du skal beholde det jeg! Når det er m, så syns jeg logoen skal være dær jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Stilig bil! Rød einser er tøft det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roed1nser Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Her har dere litt specs om bilen min Modell: 2007 HK: 1596cm3 - 115 hk ... Vis mer Standardutstyr: - Radio/cd med 6 høyttalere - 6 x airbag - 6 trinns girkasse - Runflat dekk med runflat indikator - Hvite blinklys - DTC - Dynamisk stabilitetskontroll - Lyktespyltersystem - Brake Energy Regeneration - Start/Stopp-knapp - El.vindu foran og bak - Oppvarmebare seter - Kjørecomputer - Efficent Dynamics Ekstrautstyr - Karmesinrød - Sensatech flashpoint sort i M-pakke Advantage/Comfort pk - Midtarmlene foran - Multifunksjonsratt - Aut. blendbart speil innv. - Ryggesensor bak - Regnsensor - Lyspakke M-pakke - Sportsunderstell - Aerodynamicpakke - Sportsratt med multitaster - Sportsseter - Tåkelys m.m. - 18" M felger - Soltak - AC Schnitzer spoiler - Klimaautomatikk - Grått felt frontrute - Solbeskyttende vinduer - Xenonlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roed1nser Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 nye bilder fortsatt pen bil etter 7 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Flott bil dette noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roed1nser Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 On 18.8.2014 at 8.45, andreaskarm skrev: Flott bil dette noen planer for den? Takker. Har oppgradert spilleren med DAB+ og 12" subkasse bak 😁 Har nye skiltholdere også 👍 Beklager noe sent svar 🤣😆 Daniel. og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Ikke hørt om 116iM før.. Fin 1serie da 👍🏻 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roed1nser Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 13 minutter siden, Gorg skrev: Ikke hørt om 116iM før.. Fin 1serie da 👍🏻 Hehe 😆😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå