Tsbusa Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Heisann Har ett lite dilemma. Skal montere ny bakpotte på Touringen, en 95' 530i V8. Hva skal jeg gå for? Hadde DTM på min gamle Touring 520, og det så bra ut, men det var delte meninger der også, og det er det nå også.. Hvilken en av disse 2 mener dere jeg skal gå for? Jeg synes begge er fine.. Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Jeg ville gått for dobbel stuss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 legg ut bilde av bilen så er det lettere og bedømme kanskje noen kan fikse begge 2 forslagene i photoshop for deg så du får inntrykk av hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Dobbel tynnvegget stuss, type Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Min mening er at DTM alltid ser dumt ut! Stemmer for forslaget over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Dobbelstuss uten DTM-knekk. Det hører hjemme på racingbiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Har ikke noen bra bilder av bilen bakfra enda.. Men bilen ser slik ut; (Andre felger med svart senter nåda, men det har ingen betydning). Kan legge ut bedre bilder av rompa når jeg kommer hjem fra jobb! Eisenmann blir nok for dyrt gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ikke DTM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gå for dobbel stuss du Sten... Dtm greier er ikke noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Rett, tynnvegga stuss er nesten alltid penest. Må ha gjennomført bil for at det skal passe med DTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kun E30 M3 som kler DTM i mine øyne. Gå for vanlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Holder med gjengen som sier rette dobble tynnvegga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Er det et spørsmål i det hele tatt? DTM hører hjemme ikke hjemme på noen BMW mener nå jeg.. Det kan plastrakettene ha for seg selv.. Dobbel stuss er absolutt det peneste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Noen som vet av en plass man kan få kjøpt vanlige dobble da? Men som er i ca samme form som DTM'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 DTM blir bare så feil feil feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå