MariusW Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Er lett å se om xenon er ettermontert om det er lykter uten linser. Lysbildet blir veldig spredt og ikke kontrollert som med linser + at når man ser rett inn i lykta så fylles hele lykta med lys istede for på linselykter, hvor det bare er et lite felt (linsa) som blir lyst opp
Hansh Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Er lett å se om xenon er ettermontert om det er lykter uten linser. Lysbildet blir veldig spredt og ikke kontrollert som med linser + at når man ser rett inn i lykta så fylles hele lykta med lys istede for på linselykter, hvor det bare er et lite felt (linsa) som blir lyst opp Stemmer ikke for Volvo S60/V70 og min svigerfars Mercedes E-klasse, mens det også er en del biler som orginalt har halogénlykter med linser som jo vil være vanskelig å se om har fått xenon i stedet, men er ofte en grei måte å se det på, ja.
///Mysild Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 oi, så ettermontert og jalla det ser ut! Jalla kan vel diskuteres, men ettermontert? Utvilsomt! haha... selfburn@mysild!
Yngvejos Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Jepp, og ingen vil klage på de ettermonterte senoen lysa dine heller, rett og slett på grunn av at ingen ser at det er senoen. Hadde det vært 6000k så hadde folk klaga, for da syns det at det er ettermontert, og da blender det automatisk for de som har så vondt av det Ingen klager her heller, bortsett fra eu-kontrollen hvor de ikke likte at det lyste grønt de første sekundene. Nå skal jeg ut i garasjen å remontere min ettermonterte xenon.
miata Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Er det lov med ettermonterte originale Xenonlykter ?
Kristian H. Foss Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Du må ha automatisk lyshøydejuystering og lyktespylere da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå