tigern1984 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Jeg vil informere alle bilinteresserte om at det er Mercedes Benz treff på Solstrand Hotel og Bad i Os utenfor Bergen! Her er det MYE flotte mercedeser! Hva med å ta en biltur og kikke på fine biler? Alle som skal se på biler bør nok finne alternative parkeringsplasser, for det er helt fullt utenfor hotellet! Arrangert av Mercedes Benz Klubben Norge, så vi snakker ekte entusiaster her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern1984 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Bumper denne med en note om at de skal ut å kjøre på formiddagen, man alle er vel mer eller mindre tilbake på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Mercedes i ett Bmw forum??!! Hehe, neida bare tuller, de har mye bra de men mest dritt etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Av gamle klassikere kan det være mye fint å se på her da Hvis jeg skjønte det rett, at det var et landstreff, må det være bra saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Mercedes kan også levere kjøreopplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Ikke så aller verst natur og utsikt ved Solstrand heller, så det er nok en ypperlig plass å holde treff, forutsatt at det er bra vær. Var der nylig med jobben og det var et fortreffelig opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hadde kanskje ikke vært så dumt å tatt turen opp der imorgen, er forøvrig kjøring på Eikås imorgen også Dette treffer forklarer iallefall hvorfor jeg passerte 3stk smågromme Tyskregistrerte mercedes'er på sjølinjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hadde tatt turen om jeg hadde bodd i Bergen. Fint å se hva "fienden" kan tilby også. Jeg er ihvertfall ikke fremmed for å ha andre merker enn BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern1984 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Det var en grunn til jeg satte "Bilentusiaster" og ikke "BMWentusiaster" i tittelen! Uansett hva man kan mene om Mercedes, så skjuler ikke det faktumet at det er utrolig mye klassiske "stjerner" (i dobbel forstand) på Solstrand denne helgen. De har avreise i morgen, så bare å sette seg i grøften med kameraer for alle "spottere" der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern1984 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Her er noen bilder jeg fant på nettet! http://picasaweb.google.no/neppaj/MercedesBenzKlubbenAvdelingBergenIOs1214Juni2009?authkey=Gv1sRgCN61zaPBkcGwnwE&feat=embedwebsite# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Flotte bilder og biler. Selv om jeg har BMW og sikkert kommer til å holde meg der, er jeg åpen for å kunne like biler andre merker lager også, enten om det er Opel eller Mazda... Gleder meg like mye til f.eks. Mercedes- og Porsche-museet i sommer som BMW-museet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Rått, kan innrømme at jeg er BMW/Mercedes fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Rått, kan innrømme at jeg er BMW/Mercedes fan Haha! For hardbarka BMW folk sa du nettopp "...at jeg er Churchill/Hitler fan..." Hiv inn Audi så har du Mussolini og! Hehe! Skjønner ikke det "hatet", de lager da bra biler. Litt gubbete å kjøre, men behagelige og fine å se på. Men VAG kan gå dø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå