Gå til innhold

Til alle bilentusiaster i Bergensområdet!

tigern1984
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil informere alle bilinteresserte om at det er Mercedes Benz treff på Solstrand Hotel og Bad i Os utenfor Bergen!

Her er det MYE flotte mercedeser! Hva med å ta en biltur og kikke på fine biler?

Alle som skal se på biler bør nok finne alternative parkeringsplasser, for det er helt fullt utenfor hotellet!

Arrangert av Mercedes Benz Klubben Norge, så vi snakker ekte entusiaster her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en grunn til jeg satte "Bilentusiaster" og ikke "BMWentusiaster" i tittelen!

Uansett hva man kan mene om Mercedes, så skjuler ikke det faktumet at det er utrolig mye klassiske "stjerner" (i dobbel forstand) på Solstrand denne helgen.

De har avreise i morgen, så bare å sette seg i grøften med kameraer for alle "spottere" der ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og biler. :)

Selv om jeg har BMW og sikkert kommer til å holde meg der, er jeg åpen for å kunne like biler andre merker lager også, enten om det er Opel eller Mazda... Gleder meg like mye til f.eks. Mercedes- og Porsche-museet i sommer som BMW-museet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått, kan innrømme at jeg er BMW/Mercedes fan :)

Haha! For hardbarka BMW folk sa du nettopp "...at jeg er Churchill/Hitler fan..." Hiv inn Audi så har du Mussolini og! Hehe!

Skjønner ikke det "hatet", de lager da bra biler. Litt gubbete å kjøre, men behagelige og fine å se på.

Men VAG kan gå dø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...