MariusW Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Hei! Jeg har lenge lurt på om jeg skulle lakkere interiørlistene mine siden jeg hadde treinteriør tidligere. Jeg har nå fått en kompis til å lakkere det i titanic silver metallik men ikke med et veldig bra resultat (ugjevnt osv) så jeg skal ha en lakkerer til å ta de på nytt og evt i en annen farge. Men jeg fikk i alle fall se hvordan fargen ble i bilen min. Jeg er ikke sikker på om jeg er fornøyd, og jeg synes det er vanskelig å finne en farge som passer inn i bilen min fordi jeg har lysegrått interiør... Så har dere noen anbefalinger på farge eller bilder av andre som har en farge på interiørlister med grått interiør? Hva synes dere? (ignorer girklule på bilde da den skal skiftes ut når jeg har bestemt meg for farge )
Lars89 Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Syns det ble bra. Beste alternativet med lyst interiør
MariusW Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 ahahha nei den er bare skitten sorry. Men ellers var det bra?
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Du spør jo helt åpent om våres meninger så da vil jeg tilføye at jeg heller ville ha lakkert de i svart pianolakk. Sorte interiørlister i kombinasjon med lyst interiør er lekkert.
MariusW Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Takk for innspill! Noen som har et bilde av dette? Hadde vært greit å sett bilde først. Evt en lakkode?
|Andreas| Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Vil si meg enig med Saltkjelen. Tror sorte lister hadde gjort seg godt her!
MariusW Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Det høres jo veldig logisk ut at det skal bli fint ja! Har noen kanskje noen bilder å diske opp?
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 jeg har svart lakka lister. men også svart intereør da. er i E38 har ikke noe farge kode. er bare helt svart.
morteym Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Så ikke så verst ut det da... Så skitten E46 har jeg aldri sett før!
[space] Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Både fargen du har der og blank svart vil jeg si blir bra. De mattene (og pedalene) må du få renset øyeblikkelig!
MariusW Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Takk for innspill gutta Bilen er allerede vaska. Den så bare slik ut etter helgetur med skittene sko ut og inn av bilen osv. Tror også at både svart og den jeg har blir bra. Er noen som sier jeg burde velge gunmetal-grey for å få en gjevn overgang fra lyst interiør til svart dashbord. Faen så vanskelig detta sku være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå