[space] Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Dere har forsåvidt et poeng med delskinnet. Jeg hadde stoff i min, og det så bra ut det. Blir mer helhetlig ja. Blir litt klam i rumpa av skinnseter når en kjører et stykke i varmen.
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Har kun lest topic. Tror jeg hadde valgt 318 Ci foran altså. 320 er jo rimelig dau, etter det jeg har hørt så skiller det ikke så mye på 318 og 320, men har ikke testa 318 selv. Men du kan jo bite i det sure eplet og bare spare deg opp til en 323 Ci, det hadde jeg gjort....alltid verdt å vente litt for en "skikkelig bil", men spesielt artig før bilen er i garasjen er det jo ikke da.Men husk, bilen må ha manuelt gir, sportsseter og skinninteriør. Faller du for fristelsen å kjøpe noe annet for en billig penge så sliter du med å få noen bedre pris ved senere salg selv fordi du må så langt ned i pris for å finne en kjøper. 318i coupe ligger litt lavere i pris enn 320i (såklart) men får også sportseter,klima og noe lavere km.stand også så det bikker litt mot 318i coupe. Har mest lyst på 2 dørs nå ettersom de 4 siste bilene mine har vært sedan og 4 dørs. Eneste som er er at jeg savner 6'er lyden en smule. Største problemet ved kjøp av en 4'er igjen. Men som sagt så får man ikke i pose og sekk til 150k så får plukke ut et fint eksemplar av en 318i Coupe med bra utstyrsliste evt. Blir nok manuelt gir denne gangen også ja. Tar automaten når stasjonvogna er til behov og dieselbil er inni bilde
Gjest Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Du bør klare å finne en 320 til samme pris om du er litt tålmodig, en kompis av meg kjøpte nettopp en 00 mod 323ci til 115.000,- :S og jeg solte selv en 320ci for en kompis til 155.000,- ........
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Du bør klare å finne en 320 til samme pris om du er litt tålmodig, en kompis av meg kjøpte nettopp en 00 mod 323ci til 115.000,- :S og jeg solte selv en 320ci for en kompis til 155.000,- ........ jøss, de er det nok ikke mange av, men dukker opp noen ganger er det at jeg er avhengig av bil og får lånet neste uke så tenkte å finne meg bil til da.
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Ikke for å ødelegge alt her, men vurdert 320d ? Den er vel ganske sprek ettersom jeg har skjønt Men det er kanskje ikke så aktuelt med "rakle-rakle-rakle" ? ;P Faktisk vurdert 320d ja, men da blir det som regel sedan igjen og det er jeg mindre happy over akkurat nå.. Har mest lyst på bensinbil denne gangen (også) Men er mye å spare i drivstoff på dieselbil!
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Ble nettopp solgt en 03 318ci (143hk) M-sport (ut og innvendig) for 125K så er fult mulig å gjøre kupp bare man følger med og er klar med pengene Ang bilen så den jo fin ut. Bra utstyrt til å være 318 Ikke overbegeistra for motoren som sagt, men så lenge du er fornøyd er det jo greit ringte å hørte på bilen nå og den var visst solgt desverre.. Så får jeg lete videre M-pakke utvendig er ikke noe must på coupe da jeg syns bilen er relativt pen orginal, men sier ikke neitakk om jeg finner en
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Hadde lett valgt 318Ci fare for det blir iallefall coupe..
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Bytte bil igjen? Har ikke du prøvd min 320Ci ?Må bare si at kjøreopplevelsen er helt forskjellig i en 320Ci kontra 318i. Uansett motortype. Lyden og det seige draget gjør noe med humøret i bilene med sekser. Jeg vet at at en 318i med 116hk holder følge (< 100 km/t) men blir ikke det samme. Uansett motor, er kjøreegenskapene hakket hvassere i en coupe kontra sedan. Sportsinteriør er et must ja! Min mening er at coupeen også er vesentlig lekrere enn sedan. Lykke til Ja, ble visst til det Bård Var litt lei E36 nå og ville ha noe med litt mer komfor i samt litt nyere bil. Hmm, tror ikke jeg har prøvekjørt din, men har sittet på en tur som du sier er kjøreopplevelsen en annen fra 318 -> 320. Om det går så mye bedre er ikke det viktigste da jeg ikke skal grisekjøre/drifte med en såpass ny og dyr bil, men er mer lyden det står på. Smiler alltid når jeg kjører 6'er så frister litt nå men får se hva som dukker opp for salg framover..
[space] Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Husk at du kan se på biler som ligger ute til litt høyere pris enn det du ser etter, da det alltid er muligheter for pruting. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17571772 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17786672 (Må gå løs og dra av all ekstra chrome da...) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15376337 Alle disse er jo rimelig greie, sånn kjapt sett, og ligger nok ikke langt unna 150.000 noen av de, når du står der med pengene.
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 ":f0o7nqr8]Husk at du kan se på biler som ligger ute til litt høyere pris enn det du ser etter, da det alltid er muligheter for pruting.http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17571772 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17786672 (Må gå løs og dra av all ekstra chrome da...) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15376337 Alle disse er jo rimelig greie, sånn kjapt sett, og ligger nok ikke langt unna 150.000 noen av de, når du står der med pengene. Har sett på alle de tre faktisk.. Den første er ganske pen og med riktig utstyr og interiør. Den andre er ikke helt min smak mtp styling og innvendig detaljer. Bestemt meg for å ALDRI ha treverk i bilene mine og det holder jeg ved Treverk er til båt i mine øyne.. Og har sett på priser på nye lister rundt om inni og det kostet en del mer enn jeg trodde.. den tredje ser meget hel og pen ut. Pen farge og riktig interiør. Har sendt mail til selger så får vi se hva han har å si
NiklasJa Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Nye lister trenger ikke å koste så mye. Jeg byttet fra båtlister (er helt enig ) til carbon i min bil. Kosta 2300 hos gs tror jeg.
Kjennern Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Spenstig at du velger vekk biler med tre lister bare pga det, og heller vil ha en dau 318 isteden. Ha litt tolmodighet så vil du se at de som ligger helt opp til 180.000,- kan bli en realitet om de har ligget lenge. Mange legger ut bilene på Finn med prutnings monn, så har du 150.000 å bruke burde du se på de litt over i pris også. Er jo bare å gi et bud, sier dem nei så se videre.
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Nye lister trenger ikke å koste så mye. Jeg byttet fra båtlister (er helt enig ) til carbon i min bil. Kosta 2300 hos gs tror jeg. Hmm, jeg fikk en HELT annen pris der jeg sjekket. Komplett listverk innvendig kostet 5500,-
Ryeng1 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Jess, da har jeg vært på Gjøvik en tur og prøvd en E46 320i Coupe automat 2.2 liter på 170hk. Må si at jeg syns den gikk relativt dass i forhold til bl.a E36 320 som jeg har kjørt en del. Gikk tregt oppi fart, men lyd var det nok av.. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå