Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hmm, jeg fikk en HELT annen pris der jeg sjekket. Komplett listverk innvendig kostet 5500,- :?

Det er vel de orginale. Jeg kjøpte uorginale, ikke 100% passform, men godt nok for meg. Nesten perfekt.

Skrevet
Automat ødelegger mye av moroa. Må ha manuell i 3er, spesielt coupe :wink:

Det er sant.. Men nå er jeg på jakt etter en komforbil og ikke noe ræggebil så om det blir 318 eller 320 har ikke såå mye og si bare bilen er godt vedlikeholdt og ser bra ut. Kjøper jeg automat blir den iallefall penere kjørt enn manuell, men har mest lyst på manuell nå (tror jeg).. :roll:

Skrevet
Hmm, jeg fikk en HELT annen pris der jeg sjekket. Komplett listverk innvendig kostet 5500,- :?

Det er vel de orginale. Jeg kjøpte uorginale, ikke 100% passform, men godt nok for meg. Nesten perfekt.

Det kan nok stemme.. Har du noen bilder av hvordan det ble?

Skrevet

Har ingen bilder. Men det er absolutt ingen som har lagt merke til at det ikke er orginale. Det eneste stedet det ikke passer er rundt girstanga, helt bakerst/nederst er det 1mm åpning på hver side.

Skrevet
Har ingen bilder. Men det er absolutt ingen som har lagt merke til at det ikke er orginale. Det eneste stedet det ikke passer er rundt girstanga, helt bakerst/nederst er det 1mm åpning på hver side.

Okei, høres ikke ille ut det da.. :)

Skrevet

Pratet med forhandler igår kveld og kom fram til at jeg kan få bilen for 140k om jeg vil ha den.

Er denne det er snakk om:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... rId=417319

pluss ved bilen er at den var 100% strøken innvendig, gikk meget pent,voksenkjørt ++.

Minus ved bilen er noe begynnelserust på høyre dør samt sprekk/bulk i bakfangeren og noe steinsprut på panser.

Hva mener folket om denne? jaa, jeg vet det er automat. ;)

Skrevet

Et lite tips på innv. lister ala skogen/båten osv. Disse kan demonteres og lakkeres slik man måtte ønske. Vil anbefale å evt. starte med den billigste for å teste hvordan det går. Finnes sikkert noen tråder her inne hvordan man går frem ved en slik prosess.

Skrevet

Takker for hjelp ;) Har snakket litt med eier av denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17574512

og får bilen for 155.000,-. Eneste er at jeg har litt mer lyst på mørke blå evt sort farge.. Har hatt flere sølv bmwer og syns det blir litt nakent

:P Kall meg gjerne vrang, men når jeg ska bruke 150k på en bil, skal jeg ha en jeg er ordentlig fornøyd med også.. ;)

Skrevet

Er lov å være litt vrang når en skal bruke penger på bil :)

Det er vel egentlig et KRAV å være vrang :)

Og enig med deg. Mørk er tøffere.

Skrevet

Nå har jeg bare vært inne i bilen din to ganger eller noe slikt, men jeg har ikke lagt merke til noe feil med passformen :oops: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...