|Andreas| Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 nå har jeg i tilegg : bestilt nye felger..svarte med krom kant..svart grill..svarte m3 speil uten blinkere,svarte front lykter med angel eyes og ekte krom emblem til panser og bagasje luken i tilegg skal jeg lakke krom listene rundt vinduene ...helt ny bil nå wiiiii Hørtes ikke dumt ut det
[space] Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Høres ut som fine planer, både i motorrommet og eksteriørt Sikler på det ESS-kitet selv... 110hk mer hadde passet meg rimelig bra
Gjest Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Vurderer selv å lakke min sølvgrå cab i estorillblå.. er så sinnsykt pen den fargen...
-Martin- Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Blir bra detta wwwiiiiiiii Hehe.. wwwwiiii... ...Du svarte aldri på spørsmålet "316" stilte deg! Det er sikkert noen som er nysgjerrige...!
estorilskreppa Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Blir bra detta wwwiiiiiiii Hehe.. wwwwiiii... ...Du svarte aldri på spørsmålet "316" stilte deg! Det er sikkert noen som er nysgjerrige...! joda,har svart jeg
estorilskreppa Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 ja er såå spendt nå..ringte ess i dag..kompressoren er klar til sending i morgen.. og de andre tingene blir montert på fredag
hylle Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Blir bra detta wwwiiiiiiii Hehe.. wwwwiiii... ...Du svarte aldri på spørsmålet "316" stilte deg! Det er sikkert noen som er nysgjerrige...! joda,har svart jeg ååå, 316 stillte et spørsmål til "hanzo", det er han de venter svar ifra.. ikke deg.
CrZyWiz Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 ja er såå spendt nå..ringte ess i dag..kompressoren er klar til sending i morgen.. og de andre tingene blir montert på fredag Bare å glede deg! Vi\Jeg brukte 2 gode og hele kvelder på å montere det på min bil. Det som tok tid var å vente på hjernen som måtte sendes til omprogrammering. Må skryte litt av ESS for god service også! Hans kunne bistå med hjelp på tlf en tidlig lørdagskveld. Det er ikke dagligdags idag! De er ikke regnet som best mtp BMW Kompressor uten grunn vil jeg tro!
Hanzo/// Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 OI jeg så ikke spørsmålet jeg, Ja det er meg det er bilde av... Hvor kjøpte du felgene dine da skreppa ?
Azeton Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 OI jeg så ikke spørsmålet jeg, Ja det er meg det er bilde av...Hvor kjøpte du felgene dine da skreppa ? Er du purk?
316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Hehe.. Var det jeg også tenkte, fæl styling på den bilen i avataren Ekkel dekaltrimming.
-Martin- Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hehe.. Var det jeg også tenkte, fæl styling på den bilen i avataren Ekkel dekaltrimming. Uansett så var spørsmålet til Hanzo litt dårlig formulert ihht. hvilken informasjon vi var ute etter... Så da beklager jeg at dette ble så OT, men.. ...Hanzo!! er du purk?
Arotished Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hehe, å jeg må ut med 10 000 dollar pluss moms for ESS sitt kit til M5'n, pluss må man oppgradere clutchen (som jeg alerede har gjort) til 2600 dollar (pluss moms). Huff nei, hvorfor er jeg ikke en kar som kan være fornøyd med en A - B bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå