Gå til innhold

da var kanskje ny bil handlet :) (e38 vs e39?)

Share

Anbefalte innlegg

hei, etter mye om og men har jeg nesten kommet frem til ny bil.

falt for en 96model E38 728ia

bilen er middels utstyrt men har det jeg var ute etter og e38 ER de fineste bilene bmw har laget! :D

fadern skal dra og se på bilen om noen timer, om ikke før.

mattene i bilen blir vel det første som blir skifta ut :lol:

s3eubz81ly23heyopusv.jpg

l3ekjxxa0r5xhozfbg05.jpg

16cd9anoz9q20sfgzlwq.jpg

b2dr8hhlojtd9gcpnf6e.jpg

x1wijvtj4updzyuu3i1g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil igrunn =)

Har vært inne på tanken flere ganger :D

Men iogmed at jeg fortsatt bare har vært lærling i 1år, så har jeg finni ut at bilen er for dyr i drift for min del =P

Så dette får heller være en bil jeg kjøper seinere og gjør om til drømmebilen :D

"LAV, full soting hele veien, 19/20", xenon, stor eksos, STOR motor" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var og såg på bilen nå. var en liten skade på venstre bakdør, høyre vindu fremme gikk ikke ned, og når han gå full pinne på bilen kom det blårøyk :/ så er rimelig usikker nå :S

har tilbud på min fars e39 535ia til 25.000kr kjempe bil det men er på estikseskilter den og. så får ikke tatt den i bruk med det første.

hva syns folket?

728ia med diverse feil eller en finfin 535ia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

535ia heilt klart, den 728ian har nok fått kjørt seg godt, ikkje noko godt intrykk at det ryk blått av ein så " ny " bil !

535ia, gå for den. mi meining :)

Enig, hadde jeg hatt valget mellom en E39 535 eller en E38 528 hadde nok valget falt på E39 ja, hadde det vært en 740 hadde det vært noe annet, synes V8'er eller V12'er kler E38 best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det jeg regnet med så blir 535'n får den vel levert på døra på søndag/mandag. :)

blir vel ikke rega på norske skilt før neste år men gjør ikke noe da jeg ikke har lappen enda. og 25.000kr for en 535 er ikke mye.

blir og momse den inn til norge med engang så jeg vertfall kan prøve den med røde skilt :D

535'n er bedre ustyrt også. tv,navi,cd veksler,mulitratt m.m. men ikke skinn seter men det kan man alltids gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var 535'n betalt og kjøpt! :)

han kommer med bilen så fort han får henta seg en ny til dama nede i estland så er vel her på søndag/mandag. kommer med bilder da ;)

mulig jeg får 2 biler på kjøpet o_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...