rommis Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 hmmm... Se på bildene jeg la ut litt lenger opp, skal den sveisede kanten ligge lenger nedi??? isåfall løser jo det hele problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Du ser på denne demperen, litt lenger nede at det bygger litt mer ut, den kanten der omtrent som klistremerket begynner skal ligge an mot den kanten nedi hullet hvor demperen skal stå, om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Skjønner den... men Supersport demperne har ikke det "sporet", kun en sveiset kant... hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Vil tro den sveisede kanten du snakker om skal ligge an, men var som du sa.. høy! Bilen er hvertfall ikke senket 50.. møkk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Skjønner den... men Supersport demperne har ikke det "sporet", kun en sveiset kant... hmmm.. Merkelig, orginaldemperne og har vel den kanten, men desverre så får man vel hva man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 ja, man gjør vel det... vanligvis så pleier jo "billigfjærene" å synker mer enn det som står! Får nok satse på å få byttet ut med et bra justerbart sett etterhvert Alternativet er jo å modifisere den sveisede kanten en smule da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Da er problemet løst !!!! Måtte løsne festene til fjærbeinet og kjøre i en liten hump så slapp fjærbeinet ned i festet sitt - hadde vært umulig å få til dette uten å enten modifisere festet eller kjøre i en dump slik jeg gjorde... Deilig å være ferdig med problemet, nå er det bare å vente på reklamasjon på bakdemperne Noen som har hvite blinkers på lur??????? Legger ut bilder av bilen ferdig senket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 ska dem inn i ett hakk den sveise kanten? monterte samme på min for 2 uker siden men syns ikke den ble lavere :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Demperen stopper vel før du får den så lang ned???Saltkjelen: Har du bilder av din etter senking?? Nja, jeg har brukt originaldempere, men den stopper ikke før den slår nedi. Ergo har jeg justert den litt opp, tilnærmet hvordan det var før det ble byttet. Bilen har iallefall blitt lav. Kan ordne bilder av hvordan det ble i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå