hagenisse Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Hihi, nå er det til og med spesifisert at homser fra bimmers.no ikke får ringe.
Springsteen Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Da er det bare å hoppe på og rapportere annonsen, få den slettet, fordi den er støtende
hagenisse Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Noen andre som føler at de kan dette med BMW svært godt også?
aLan Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Tror jeg skal knekke sammen Dette var artig å lese. Håper han brenner inne med denne bilen, og aldri for solgt den
///MoePower Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 kun kosekjørt? ja det vises på videoen? eller er det en annen bil? hihi Er kos å kjøre som en tulling når man vil ha det moro
S.Arnesen Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Hva er egentlig "siste pris folk"?Dessuten er det merkelig å ikke avertere bilen med pris, når selger er så vanskelig på hvorfor og ikke minst hvem som ringer ham. Han har jo det problemet med at denne bilen har vært i norge i mange år, og vært til salgs i halvparten av de årene. Det var bror til selger som importerte denne til norge, for så å finne ut at den aldri kan registreres visstnok. Den har ligget til salgs for opp til 400 000, og det er mye penger for en gammel 7 serie uten skilt. Engangs avgiften ble beregnet til å være litt over 350 000kr for to år tilbake husker jeg at jeg leste i en tråd om denne her på bimmers....
Galro Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Om det stemmer det du sier S.Arnesen, er det svært misvisende å ikke ha med slik informasjon i annonsen. Faktisk så det grenser til svindel. Nå får sannsynligvis selger aldri solgt bilen med den holdningen uansett, men likevel. Av informasjon som er viktig å få med i annonsen, stiller ting som at den ikke kan registeres eller for eksempel at du har stjålet den, ganske høyt.
S.Arnesen Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Haha, møkkamann. En eller annen får få ham til å snuse på en E46 coupe, la ham ta en prøvetur etc, så fortelle ham at han er en arrogant drittsekk og at du ikke vil selge til en sånn (grøss) Han har faktisk kommentert min e46 coupe på nettby. Han skrev som kommentar til dette bildet: grei 318i dette, men crom?? uff og den fargen var stygg.. håper du fikk den billig kjipe baklamper også, bor du på bygda kanskje!?
Lars89 Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Advarsel: Drømmere, kranglefanter, forståsegpåere, folk/homser fra bimmers.no, siste pris folk, telefonselgere og andre tullinger frabees fra å ringe!! ps: hvis jeg syns du virker som en idiot, da har jeg antagelig rett og da hjelper det ikke at du har penger (liker ikke tanken på at denne eksklusive smykken kan havne hos en sånn (grøss) bilen kan selges til en med forståelse for hva dette er for noe, Til dere som lurer på det, jeg kan dette med BMW svært godt, bilen er tatt veldig godt vare på! Motor driverk osv er som nytt..
S.Arnesen Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Om det stemmer det du sier S.Arnesen, er det svært misvisende å ikke ha med slik informasjon i annonsen. Faktisk så det grenser til svindel. Nå får sannsynligvis selger aldri solgt bilen med den holdningen uansett, men likevel. Av informasjon som er viktig å få med i annonsen, stiller ting som at den ikke kan registeres eller for eksempel at du har stjålet den, ganske høyt. Prøvde å finne igjen den tråden som dette ble diskutert i, men lykkes ikke i å finne den. Er "Dolk" her på forumet som eide denne før (storebroren til nåværende eier), og slikt som jeg forsto det i den tråden så var det han som hadde importert den.... Edit: Til dere som lurer på det, jeg kan dette med BMW svært godt, bilen er tatt veldig godt vare på! For de som er interreserte i å lese hvor mye selger faktisk kan om bmw så kan dere gå inn på denne diskusjonen på nettby og lese. Er flere bimmers medlemmer som har vært med i diskusjonen... http://www.nettby.no/community/thread.p ... 3&offset=0
Eng1 Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Haha, møkkamann. En eller annen får få ham til å snuse på en E46 coupe, la ham ta en prøvetur etc, så fortelle ham at han er en arrogant drittsekk og at du ikke vil selge til en sånn (grøss) Han har faktisk kommentert min e46 coupe på nettby. Han skrev som kommentar til dette bildet: grei 318i dette, men crom?? uff og den fargen var stygg.. håper du fikk den billig kjipe baklamper også, bor du på bygda kanskje!? Latterlige "bedrevitende" idiot. Fy faen, han karn der har ingen forståelse for en dritt. Bilen din, er bilen din. Han kan ta fart og drite i hvordan din bil ser ut. Men så får alle ha sin egen mening. Bilen hannes blir aldri solgt, holdning og måten han fremstiller seg selv på tilsier en person som ikke har salgsvett eller fårståelse for kjøpere. Men herregud. Idioten kan for all del prøve å få solgt en bil som ikke er mulighet å få skilter på og (muligens) rævkjørt til en pris på 1 million. Men han har alt for høye forventinger. Hadde vært deilig å ha en skikkelig diskusjon med han om bmw. Kunne gjerne tenkt meg og hørt hvor mye han egentli kan.
///FredriK.S Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Bilen hannes blir aldri solgt, holdning og måten han fremstiller seg selv på tilsier en person som ikke har salgsvett eller fårståelse for kjøpere. Men herregud. Idioten kan for all del prøve å få solgt en bil som ikke er mulighet å få skilter på og (muligens) rævkjørt til en pris på 1 million. Men han har alt for høye forventinger.Hadde vært deilig å ha en skikkelig diskusjon med han om bmw. Kunne gjerne tenkt meg og hørt hvor mye han egentli kan. Words!
M30Punk Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Latterlig,arrogant sjølgod klyse...Det man kaller sånne.Sku tattoert Bimmers.no i panna på'n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå