anders87 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Egentlig ganske så tøff denne E46'en din Lars Bra mod med rattet! Pusse de opp og lakkere de hvite med sort kant, eller sort senter med hvit kant med noen hvite detaljer på eikene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hvordan ser vinterfelga dine ut? Er spent på om det er samme som jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Bra tips med felgene Anders. Skal tenke på det Tror jeg får litt pes ev en viss person hvis jeg lakker de hvite men ACS type 1 replica på vinter. Kommer sikkert til å se helt teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Er det disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Pen bil asså! Lyst på e46 coupe en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Bra tips med felgene Anders. Skal tenke på det Tror jeg får litt pes ev en viss person hvis jeg lakker de hvite men ACS type 1 replica på vinter. Kommer sikkert til å se helt teit ut Jaa, tror det kunne ha kledd bilen Hahaha, ikke Sondre du tenker på vel?! Hvor store er de vinterfelgene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 En hviss Sondre ja Tror det e 16 tommer. Alt for smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 lakk hvite du kult å ikke være alene, men det er jo en annen e46 med hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Egentlig ganske så tøff denne E46'en din Lars Helt enig den er virklig stillig. såg den i skien(treff) og syns den var ennå finere i virkligheten, kun ein ting ikkje eg likte så godt og det er crom listene dine. Men det er ein enkel sak viss du blir lei dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 16" ACS er jo det beste som fins på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Gamlebilen ble rimelig feit med hvite 20 ja Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hva gjør en E46 så flott med felger som stikker ut i senter? Ser det er mange som syntes det er pent og skulle gjerne likt å vite hva man begrunner det med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Må stikke ut endel i senter for å få mye kant. Liker det ikke selv heller så har egentlig lyst på nye felger, men da er pørsmålet hvilke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hva med noe sånt som dette? Ikke de billigste felgsettene man får tak i, men gud så fete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå