Lars89 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Jepp Skal kjøpe en til og montere foran også. Selvsagt i gull Lakka selv ja. Det syns Går jo helt greit, men blir fort lei effekten. Prøvd sinnsykt mange 1,8. Hatt et par selv også. Gjesp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 har fått en hyle lyd jeg og nå.. sånn HUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII helt til motorn har gått litt... men tror jeg må ta en kjølesystem overhaling jeg.. har en lekkasje et sted som jeg ikke finner uta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Kjøling er ikke BMWs beste side... Bytta vannpumpe,termostat og viskosevifte på denne og det samme+stuss bak på toppen+slange på 318i (verdt å sjekke) Har også vært utfor radiator og slange under innsug på kundebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Fått på Rieger sideskjørt og M3 speil nå. Ble heilt konge! Og ja jeg mangler bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Psssssst! Jeg tror speilene dine er feil farge. Neida, blir bra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Blir heilt borte i svart. Fint med litt kontraster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Blir heilt borte i svart. Fint med litt kontraster Skal du ha den farven på speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Jepp! Må tørre å gå litt egne veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Greit å gå egne veier, men syns hele bilen var litt "rotete" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Da syns du det Liker den selv så får andre syns hva de vil Men kom gjerne med konstruktiv kritikk på hva dere ville gjort annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Da syns du det Liker den selv så får andre syns hva de vil Men kom gjerne med konstruktiv kritikk på hva dere ville gjort annerledes enkelt , sorte dør lister, og sorte speil, sorte dørhåndtak ,parklys i lyktene (ikke sideblinken) Da er bilen din i mine øyne veldig pen, men som du sier er du fornøyd så er det som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Ikke uenig med den lista der, men er veldig mange som har den "looken". AE i hovedlysa blir nok kobla på igjen. Måtte bare prøve med "US look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Da syns du det Liker den selv så får andre syns hva de vil Men kom gjerne med konstruktiv kritikk på hva dere ville gjort annerledes enkelt , sorte dør lister, og sorte speil, sorte dørhåndtak ,parklys i lyktene (ikke sideblinken) Da er bilen din i mine øyne veldig pen, men som du sier er du fornøyd så er det som teller. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Jeg hiver meg på Syvert og legger til shadowline rundt vinduene. For all del, bra at du er modig og 'går egne veier' som du sier, men pass på så du ikke ender opp her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hehe! Ekke planen det nei. Ikke flere farger nå E bare "litt" lei av svart bmw med svarte nyrer, shoadowline, lakkerte lister, sølv felger og svart interiør. E så fantasiløst Kobla te AE nå så får dere en mindre ting klage over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå