SweetBMW Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Detta blir bra vett. Men ser du har fått en annen revisjon av eksosanlegget enn meg Godt de har revidert det. Det trengtes. Hvordan var passformen på dette? Jeg kan bare snakka for gen.1 av det anlegget. Og den vakke helt 100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Tror ene grenrøret tar såvidt i girkassa. Vibrerer/skrangler ved belastning. Ellers var det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Sammesom mitt altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Får vel demontere og file litt på kassa e.l når jeg får tid/gidder. Litt smålei av å skru på denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Sjæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Handla meg et imolarødt M3-interiør fra M3 Yngve for noen dager siden. Dette er selvfølgelig fra venstrestyrt bil, har varme og elektrisk justering av alt inkl korsryggstøtte og sidestøtter. Passa fint til svart bil syns e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Nydelig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Nydelig interiør +1, vart veeeldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Ligner veldig på min denna nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Flott interiør, gjorde seg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Snadder!! Så er sort bil den eneste som passer rødt interiør etter min mening.... Digger også lysene blinklys, US-style... Nå gjenstår det bare å lakke speilene, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Takker for alle gode ord! Himla fornøyd selv også. Elsker fargen og digg med skikkelig støtte Ligner veldig på min denna nå Har god smak du tydeligvis Nå gjenstår det bare å lakke speilene, hehe... Skal bytte de ut med speil fra venstrestyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Ett ord: Smakfullt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Takker for alle gode ord! Himla fornøyd selv også. Elsker fargen og digg med skikkelig støtte Ligner veldig på min denna nå Har god smak du tydeligvis Nå gjenstår det bare å lakke speilene, hehe... Skal bytte de ut med speil fra venstrestyrt Takk!! Godt du skjønner det at du trenger nye speil. Idioter som ikke tror at det er forskjell på høyre og venstre eller at de tikke spiller noen rolle Og ja, min smak er awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Heiv på 20-tommerne i dag. Ser heilt tard ut med de felgene og så lite senk , men orka ikke å kjøre med kantkjørte 18-tommere lenger [ Bilde ] [ Bilde ] Likte intriøret men felgene falt ikke i min smak:P Men hver sin smak Elles Nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå