PenguiN- Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Mulig jeg var litt krass, men sånner jente som det der liker jeg rett og slett ikke. men som sagt, var kanskje litt krass i mitt innlegg.Kjenne henne ikke, men ut ifra det innlegget fra bloggen hennes så lukter jeg lunta på en sort jenter jeg har vært borti før. men men..sikkert snill og grei.
|Andreas| Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 det står jo masse opplysninger innpå her da, så burde vel funnet ut av dette nå kanskje? Nei, skulle ikke være noe problem og få tak i de involverte nå. Har jo reg.nr på bilen osv. Ja har du regnummeret løser jo alt seg, for bileieren sitter jo selvfølgelig med hunden i fanget og venter på at noen skal komme å hente den igjen... Er det anmeldt? Om ikke bileieren sitter meg bikkja i fanget, er det i det minste et godt sted og begynne å lete...
Haug530D Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Ho dama der virke helt fjeeeeern..men, vi vet jo alle sammen hva denne typen jenter brukes til og hvor fort man går se lei på det pene fjestet og fine kroppen når samvær med dem er en ren pinelse som kun utholdes fordi man vet om lyspunktet i enden av tunnelen...æ spyr av sånner jente. Ble du slått i hodet som barn eller noe eller? Må være schizofreni ute å går, i det ene øyeblikket liker han hun og i neste like han henne ikke i det hele tatt
PenguiN- Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Leste innlegget i bloggen hennes etter den første uttalelsen og da minsket optimismen!
Andreas1 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Er det anmeldt? Om ikke bileieren sitter meg bikkja i fanget, er det i det minste et godt sted og begynne å lete... Saken ble rapportert inn omgående og politianmeldt på stedet ja, men ingen hund er dukket opp... Tiden politiet brukte fra anmeldelsen kom til de reagerte var vel såpass lang at bandittene kan ha plassert hunden hvor som helst, og i slike situasjoner tror jeg nok reaksjonstiden vil virke uutholdelig for de involverte uansett hva som blir stjålet. Jeg kjenner ikke til alle detaljene mer enn hva jeg selv ble/blir fortalt, men vet at eieren absolutt ikke sitter å tvinner tommeltotter...
Galro Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Saken ble rapportert inn omgående og politianmeldt på stedet ja, men ingen hund er dukket opp... Tiden politiet brukte fra anmeldelsen kom til de reagerte var vel såpass lang at bandittene kan ha plassert hunden hvor som helst, og i slike situasjoner tror jeg nok reaksjonstiden vil virke uutholdelig for de involverte uansett hva som blir. I tillegg er sannsynligheten stor for at de går inn i streik, noe som igjen vil bety om mulig enda lengre behandlingstider. Hvor mye er egentlig en slik hund verdt?
E30Frelst Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Kan noen bare skrive adressene, så skal jeg sende noen folk. Fikk de..
316 Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 penguiN- har selvsagt helt rett i alle sine uttalelser. Honnør til deg!
Haug530D Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 Saken ble rapportert inn omgående og politianmeldt på stedet ja, men ingen hund er dukket opp... Tiden politiet brukte fra anmeldelsen kom til de reagerte var vel såpass lang at bandittene kan ha plassert hunden hvor som helst, og i slike situasjoner tror jeg nok reaksjonstiden vil virke uutholdelig for de involverte uansett hva som blir. I tillegg er sannsynligheten stor for at de går inn i streik, noe som igjen vil bety om mulig enda lengre behandlingstider. Hvor mye er egentlig en slik hund verdt? Tror hun betalte 18 høvdinger for den.
Werther Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 "Overvåkningsvideoen i begrenset VHS-kvalitet er som klippet ut av en amerikansk b-krim fra 80-tallet, en sånn som går på tv etter klokka 02 om natta." Haha, som freelancejournalist synes jeg dette var litt merkelig å putte inn i denne typen artikkel. Jeg lo så jeg skreik når jeg leste den setningen Uansett er det piece of kakestykke og få tak i bikkja når de har absolutt alle opplysninger om bileier - hvis ikke mangler dem baller. Politiet driter vel langt i dette her, pga kostnad vs inntekt-tankegangen deres. Hadde det vært min hund hadde jeg nok tatt det verre hvis bikkja var 6-7 år, men når den er såpass ung synes jeg 20k er drøy dusør.
raynik Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Lykkelig slutt !! http://www.dagbladet.no/2009/07/01/nyhe ... d/6986911/
Andreas1 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Thea fikk sent i går kveld tilbake Jenna (hunden) etter en iherdig egeninnsats og venner. På vegne av eierne rettes en takk til de som har involvert seg i saken (inkludert Oslo Politikammer). Sannheten er ikke helt ulik den avisen skriver idag, men en del mer dramatisk... Fått tilbake hunden Edit: Noen var før meg med linken.
EirikL Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Jippiiiiii! Herregud, så bra. Jeg har nesten ikke fått sove av ren og skjær bekymring...
Andreas1 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Jippiiiiii! Herregud, så bra. Jeg har nesten ikke fått sove av ren og skjær bekymring... I feel some irony here...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå