matsrh Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Gidder ikke lage ny tråd for dette så bare låner denne i 2 sek Lurer på hva staggered betyr? Står ofte også "not staggered" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Bredere bakdekk enn fordekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Trenger ikke nødvendigvis være dekk det er snakk om, kan være felg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Haug, vi trenger vel ikke quote medlemmer av bimmers.no, gjør vi vel ? Google oversetteren er ikke så dum, essensen kommer frem. Kommer og tydelig frem hva folk generelt mener. Skjerpings nå Å hvorfor trenger man ikke Quote Bimmers medlemmer? det var BMX700 som quotet meg, om du hadde giddet å sett litt mer nøye etter. Jeg quoter deg nå sånn at du skal få dette med deg, er derfor man har quote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Bredere bakdekk enn fordekk. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Litt sykt at enkelte på dette forumet tenker det verste enkelte gang.så vidt jeg har forstått så har ikke fyren gjort noe galt hva med å gi folk en sjangse? bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå