///MoePower Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Er desverre tilbake på jobb nå og ferdig med ferien Hadde ferie fra 8 juni til 29 juni og brukte i hovedsak ferien til avslapping. Eneste ferieturen var "roadtrip" fra tromsø til mo i rana og tilbake igjen sammen med noen kompiser, var 4 dager i mo i rana over helgen med sommertreff og festival på arctic circle raceway. Fikk i den anledningen også kjørt noen runder på bane med bmw'n
316 Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Skal jobbe en uke til, så er det ferie. Fagprøven min ferdigstilles på torsdag. Måtte det gå bra (!) På fredag skal jeg i banken for å forhøre meg om lønn til ny bil... Så håper jeg at jeg klarer å finne den perfekte bilen i løpet av ferien. Ellers blir det å ligge på stranda, for det meste. Skal en tur til Rättvik i uke 31, på classic car week. For de som ikke har vært der, anbefales det.
Just-turbodiesel Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 for min del begynner ferien eftermiddag den 18 juli.... jeg fikk heldigvis utsatt utenlandsturen til 20 juli, da 19 juli SKAL jeg på volvo trackday på rudskogen. Så etter volvotreffet så blir det rett til sverige, båt over til Polen og til leiligheten i Warsawa og være der et par uker.. så blir det feriering i risør på hytta.. i tillegg blir det vel noen råneturer til Notodden. Mer har jeg ikke planlagt. Hytte på Risør og leilighet i Warzawa? Den var ny! Selv begynte jeg på ferien min idag! 4 uker, skal bli herlig! ny? jeg skjønte ikke helt poenget ditt, hva mener du?
crizi Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 jobbe overtid hele sommeren men blir kroner til diverse ta det
S.Arnesen Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Litt uvanlig med leilighet i Polen? Polen er jo ett fint land, så hvorfor ikke
crizi Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Litt uvanlig med leilighet i Polen? Polen er jo ett fint land, så hvorfor ikke hvorfor kommer det så mange polakker hit da og ingen nordmenn til polen?
Yngvejos Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Litt uvanlig med leilighet i Polen? Polen er jo ett fint land, så hvorfor ikke hvorfor kommer det så mange polakker hit da og ingen nordmenn til polen? Fordi de får god lønn, og bedre arbeidsforhold. Jeg har forresten ordnet meg med ferie jeg også. I morgen begynner jeg på 6 uker avspasering. Og 16. Juli går turen til Danmark, hvor vi skal ha en overnatting før turen går videre til Nürburg. Her skal vi leke til 30. Juli.
Markn Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Skal til køben i uke 30.. Ellers lite.. Skal til stockholm i uke 30 Ellers lite
Larslol Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 En uke igjen, så er det ferie i en uke, hvor jeg skal til Grimstad et par dager, og et par dager til Gøteborg... så går resten av dagene til avslapping så blir den uke seint i august hvor Kreta skal herjes
S.Arnesen Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Litt uvanlig med leilighet i Polen? Polen er jo ett fint land, så hvorfor ikke hvorfor kommer det så mange polakker hit da og ingen nordmenn til polen? Mange nordmenn som drar til polen på ferie og slikt. Fordi mange polakker kommer hit for å jobbe så kan vel landet være pent fordet?
BMWPower. Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Ferie i August 1 måned i USA, 3 året på rad nå blir helt konge! Skal litt rundt forbi, Chicago, Florida, Texas, Colorado osv
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Litt uvanlig med leilighet i Polen? Polen er jo ett fint land, så hvorfor ikke hvorfor kommer det så mange polakker hit da og ingen nordmenn til polen? hehe, makan til dum generalisering. Faktisk veldig mange nordmenn i Polen i forhold til hvor mange vi er.. nattklubber blant annet er populært og billig alkohol. Støter på nordmenn ganske så ofte i Warszawa;) så har man selvfølgelig alle de historiske stedene som er langt mer utbredt enn norsk f.eks krigshistorie.. se på hvite busser-reisene f.eks.
Tomasz Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Hei, jeg ville invitere Deg til Gdansk. Jeg og vennine mine (Julia) leier ut leiligheten i sentrum av Gdansk. Prisen fra 100 kr. for døgn. Here kan du lese mer: http://ibolig.no/annonse/Rom-i-Gdansk-% ... ili/291801 Hvis du har spørsmål vedkommende en leilighet, skrive til meg (min e-post: nierzwicki@gmx.de) eller ringe (0048 604 498 094) Jeg snakke litt norsk (unskyld for feiler), men vennine mine studerter norsk språk i universitetet i Gdansk og hun snakke veldig bra norsk. Så, kansje vi ses! Tomasz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå