[space] Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 (Ikke fullt så) gammel vs ny: Tiff og et par Ruf: Tøft bilde av bugattiene. Burde finnes i mye bedre kvalitet!
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Anbefaler forøvrig alle som er interessert i biler å sjekke ut jaylenosgarage.com.. Masse kortfilmer der inne som er utrolig bra laget! Tror f.eks den ene bugattien på bildet her er dekket i en episode..
Galro Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Den gamle 1750-sedanen er såpass fin at det gjør noe at du poster bildene for andre gang, |Andreas|. #Hint#
|Andreas| Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Den gamle 1750-sedanen er såpass fin at det gjør noe at du poster bildene for andre gang, |Andreas|.#Hint# Hehe, ser man det. Er ett nytt bilde der da Følger opp med denne
Galro Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Den gamle 1750-sedanen er såpass fin at det gjør noe at du poster bildene for andre gang, |Andreas|.#Hint# Hehe, ser man det. Er ett nytt bilde der da Jeg ser at jeg egentlig glemte et "ikke" i innlegget du siterer. Nå har du likevel rett i du la ved et bilde til og jeg har rett i at den gamle Bertone-designede 1750-sedanen er fin, så jeg har vel heller ingenting å klage. Her er noen flere bilder av Bmws z8:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå