Fredrik Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Bare sånn i tilfelle... Andre morsomme biler å anbefale? 3-serie touring er ikke i kategorien morsom bil. De er morsomme å kjøre - sammenlignet med andre stasjonsvogner - men det er fortsatt helt vanlige familiebiler. De som tror noe annet har opplagt ikke kjørt morsomme biler. Hvis du er i starten av 20-årene med bilinteresse, ikke har familie eller en kontrabass eller noe som tar veldig med plass, så er det ingen grunn til å ikke handle en skikkelig bil. Og da burde du vurdere andre ting enn BMW også.. Etter over 200000 Km i en E46 Touring sier jeg meg helt enig i denne kommentaren. Det hjelper med en inspirerende motor (325i/330i), men en E46 Touring er ikke en morsom bil i betydingen av fahrfreude. Hvorfor ikke prøve en Z3 (de begynner å bli billige nå) eller en MX5 ?
hagenisse Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Haha, LITT upraktisk? Er da ikke noe verre enn en motorsykkel. Varmeapparat er for pyser!
Geir Anders Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Honda S2000 Morsom bil til 250-300k, kunne tenkt meg en sånn selv egentlig.
Espen M33 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Honda S2000Morsom bil til 250-300k, kunne tenkt meg en sånn selv egentlig. Sant, S2000 er en hysterisk morsom bil. Men jeg tror trådstarter må gå i tenkegropa en gang til før han vet hva slags bil han egentlig vil ha. Z3, S2000 og lignende biler er kanskje morsomme, men de er samtidig upraktiske som bare juling. E46 330iT tror jeg kan funke greit som en kombinasjon. Touringen henger omtrent like bra på i svinger som sedan og coupe, og med riktig motor så blir det jo litt morsomt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå