Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=567808

1247050012697_948.gif

Først ut er 5-dørsutgaven som er avbildet her - godt kamuflert. Likevel har de dyktige medarbeidere hos Carparazzi fremskaffet datamanipulert illustrasjoner som gir et inntrykk av bilens utseende.

bb_74919.jpeg

bb_74920.jpeg

Ser bra ut, spør du meg! Blir spennende å se hvordan fronten blir til slutt.

Bra det er noe som går riktig vei hos BMW om dagen. Har vært mye håpløst fra den kanten i det siste.

Skrevet

Hva er det som er håpløst tenker du på?

:)

Liker egentlig ikke at den blir større.

Håpløst: kombicoupé, x6, x1(?)

Skrevet

Ok!

Jeg HATER dagens 1-serie, og både E36 og E46 Compact,

men bortsett fra grøftlysa så var den der ikke så ille!

Ser egentlig ganske bra ut!

Skrevet
Ok!

Jeg HATER dagens 1-serie, og både E36 og E46 Compact,

men bortsett fra grøftlysa så var den der ikke så ille!

Ser egentlig ganske bra ut!

helt enig med deg ang grøftlys æsj. pen ellers da :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Ett av mine ankepunkt er innstigningen til baksete. Trangt og kjelkete å få bena inn og ned Heller ikke god sittestilling etter min mening. Ellers så syns jeg dette ser ut som en spennende nr 2 (3) bil når cupeen skal byttes ut en gang. Siste bil jeg prøvde i den klassen var Auris. Den ble levert tilbake etter tidenes korteste lånetur. Det hjalp ikke med grisebillig leasing heller. 35000 i kontant og 1900 pr mnd. Bilen var gørr kjedelig.

Gleder meg til å prøve 1ern. Er spent på motoralternativene som tilbys.

Vurderer sterkt bensinmotor igjen etter noen år med sentralfyr.

P

Skrevet

Jeg har nylig hatt gleden av å prøve en 1-serie. Var kun 116i '08 modell med 14000 km på telleren, men bortsett fra motoren var det en fenomenal bil. Den lette og presise styringen og den kortstega girkassa imponerte meg spesielt. En 1-serie med litt guffe må være tingen og absolutt noe jeg vil vurdere ved neste bilbytte.

Skrevet
Jeg har nylig hatt gleden av å prøve en 1-serie. Var kun 116i '08 modell med 14000 km på telleren, men bortsett fra motoren var det en fenomenal bil. Den lette og presise styringen og den kortstega girkassa imponerte meg spesielt. En 1-serie med litt guffe må være tingen og absolutt noe jeg vil vurdere ved neste bilbytte.

Samme inntrykket sitter jeg også med, etter å ha kjørt den minste bensin utagven :D Artig liten bil!

Skrevet

Samme inntrykket sitter jeg også med, etter å ha kjørt den minste bensin utagven :D Artig liten bil!

Da anbefaler jeg deg å prøve 130i, en fantastisk morsom bil.

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...