[space] Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=567808 Først ut er 5-dørsutgaven som er avbildet her - godt kamuflert. Likevel har de dyktige medarbeidere hos Carparazzi fremskaffet datamanipulert illustrasjoner som gir et inntrykk av bilens utseende. Ser bra ut, spør du meg! Blir spennende å se hvordan fronten blir til slutt. Bra det er noe som går riktig vei hos BMW om dagen. Har vært mye håpløst fra den kanten i det siste.
Ron Jeremy Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 1 serien blir nok litt større. Liker 1'ern, genial bil, ikke minst 130i. Hva er det som er håpløst tenker du på?
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Pen 1`er - ser ut til at alle går den veien, med "facelift" lykter og panser
[space] Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Hva er det som er håpløst tenker du på? Liker egentlig ikke at den blir større. Håpløst: kombicoupé, x6, x1(?)
hagenisse Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Det var da noen merkelige tåkelys; får håpe den ikke ender opp slik.
[space] Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 De tåkelysa funker ikke nei, men det må vel de tegnerne også forstå...
Vegard Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Ok! Jeg HATER dagens 1-serie, og både E36 og E46 Compact, men bortsett fra grøftlysa så var den der ikke så ille! Ser egentlig ganske bra ut!
Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Ok! Jeg HATER dagens 1-serie, og både E36 og E46 Compact, men bortsett fra grøftlysa så var den der ikke så ille! Ser egentlig ganske bra ut! helt enig med deg ang grøftlys æsj. pen ellers da
Oveif Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Fronten var meget pen hvis det er slik den blir seende ut.. Nyrene minnet veldig om nyeste Z4..
pedro Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Ett av mine ankepunkt er innstigningen til baksete. Trangt og kjelkete å få bena inn og ned Heller ikke god sittestilling etter min mening. Ellers så syns jeg dette ser ut som en spennende nr 2 (3) bil når cupeen skal byttes ut en gang. Siste bil jeg prøvde i den klassen var Auris. Den ble levert tilbake etter tidenes korteste lånetur. Det hjalp ikke med grisebillig leasing heller. 35000 i kontant og 1900 pr mnd. Bilen var gørr kjedelig. Gleder meg til å prøve 1ern. Er spent på motoralternativene som tilbys. Vurderer sterkt bensinmotor igjen etter noen år med sentralfyr. P
Dan Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Jeg har nylig hatt gleden av å prøve en 1-serie. Var kun 116i '08 modell med 14000 km på telleren, men bortsett fra motoren var det en fenomenal bil. Den lette og presise styringen og den kortstega girkassa imponerte meg spesielt. En 1-serie med litt guffe må være tingen og absolutt noe jeg vil vurdere ved neste bilbytte.
|Andreas| Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Jeg har nylig hatt gleden av å prøve en 1-serie. Var kun 116i '08 modell med 14000 km på telleren, men bortsett fra motoren var det en fenomenal bil. Den lette og presise styringen og den kortstega girkassa imponerte meg spesielt. En 1-serie med litt guffe må være tingen og absolutt noe jeg vil vurdere ved neste bilbytte. Samme inntrykket sitter jeg også med, etter å ha kjørt den minste bensin utagven Artig liten bil!
Ron Jeremy Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Jeg har nylig hatt gleden av å prøve en 1-serie. Var kun 116i '08 modell med 14000 km på telleren, men bortsett fra motoren var det en fenomenal bil. Den lette og presise styringen og den kortstega girkassa imponerte meg spesielt. En 1-serie med litt guffe må være tingen og absolutt noe jeg vil vurdere ved neste bilbytte. Samme inntrykket sitter jeg også med, etter å ha kjørt den minste bensin utagven Artig liten bil! Da anbefaler jeg deg å prøve 130i, en fantastisk morsom bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå