dutten Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Är det bara jag og Neonmuffler som är säkra på att vi kommer?! jeg kommer jeg. så fremt bilen holder helt frem
FredrikE24 Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Da var jeg hjemme fra treff, mye fint å se på Bilder kommer nok ganske snart
dmw Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Da var jeg også hjemme... Litt mindre folk som kom en det det virka som det skulle komme, så drar jo folk etter en halvtime. Men det var mye fint å se på, poster noen bilder Ligger enda flere her: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 4392640094
FredrikE24 Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Fine bilder DMW Første biltreffet jeg har vært på og var gøy å ta andre BMW'er i nærmere øyesyn
dmw Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Fine bilder DMW Første biltreffet jeg har vært på og var gøy å ta andre BMW'er i nærmere øyesyn Takker, prøve på å få til noen flere treff utover høsten før vintern kommer å tar oss Hvem bil hadde du?
Fliid Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Syntes oppmøte så bra ut jeg. Hvor mange biler ble det?
DRIFTER Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Bilen min var vel den eneste som ikke var nyvasket fikk ikke tid til det
Z1 Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Må vel si det var slappt oppmøte men dem som var der var i godt humør.. Må få til noen flere treff i nær fremtid.
FredrikE24 Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Må vel si det var slappt oppmøte men dem som var der var i godt humør..Må få til noen flere treff i nær fremtid. Likte bilen din SVÆRT godt, ja det må gå ann Da regner jeg med at de to som satt på med meg har skilter på BMW'ene sine Stakkars Merca de kjørte måtte stå parkert et annet sted
Lars89 Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Syns det så ut som et bra treff jeg da. Høy standard på bilene også
B®O®™ Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 synes dette treffet var morsomt og mye fint og se på får komme med prøveskilter nestegang på min:) jeg som hilste på deg neonmuffler hehe. likte Z1 sin bil meget godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå