Gå til innhold

...

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TUSEN TAKK TIL FAMILIEN TIL ARNE, SOM BLE 54 ÅR, FOR AT DE VILLE SELGE MEG BILEN.

OG MANGE TUSEN TAKK TIL ARNE SOM HAR TATT SÅ GODT VARE PÅ EN KJÆR ENTUSIASTBIL

Helt ærlig. Dette er ikke min bil. Riktignok har jeg kjøpt den, men det er, for meg, fortsatt Arne, som gikk bort, sin bil. Og det kommer det fortsatt til å være.

jaja, så selger vi den for 400.000,- :roll:

Her spiller vi på følelser for å så selge dyrt... Fin bil for all del. Men prisen.. joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin e21. Har selv hatt mange e21'er , og holder på å restaurere en 81 modell nå. Men, ser ikke helt poenget med å legge ut bilen tilsalgs for 400 tusen. E21 er nok ikke så ettertraktet enda. På den annen side blir du da nok sittende med dette strøkne eksemplaret selv. Det er jo positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

link til salgstopic/annonse?

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=128985

Å diskutere om det er en drømmepris osv. synes jeg er bortkastet og helt off-topic. Trådstarter har en unik bil og ingen eller lite tilsvarende biler å sammenligne med. Se bare på mobile.de så finner du gamle klassikere der også til "dyre priser". Om bilen ev. kan forsvare en slik pris med tanke på om den er sjelden/unik nok på linje med M-bil får jo være opp til en eventuell potensiell kjøper å vurdere. Min egen vurdering på denne bilen er at selger har satt en slik pris fordi han ønsker å selektere eventuelle kjøpere for å få en kjøper som vil ta vare på bilen slik den er nå (orginal og 100%) og betaler det selger måtte ønske for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjørn e39 skrev

Å diskutere om det er en drømmepris osv. synes jeg er bortkastet og helt off-topic. Trådstarter har en unik bil og ingen eller lite tilsvarende biler å sammenligne med. Se bare på mobile.de så finner du gamle klassikere der også til "dyre priser". Om bilen ev. kan forsvare en slik pris med tanke på om den er sjelden/unik nok på linje med M-bil får jo være opp til en eventuell potensiell kjøper å vurdere. Min egen vurdering på denne bilen er at selger har satt en slik pris fordi han ønsker å selektere eventuelle kjøpere for å få en kjøper som vil ta vare på bilen slik den er nå (orginal og 100%) og betaler det selger måtte ønske for bilen.

sammenlignbare e21'er i tyskland ligger på ca 12000 euro. Det tilsvarer 103000 tusen + moms = 128.000 + evnt avgifter på 33000.

totalen er da 161000. Dette er nok antagelig høyere enn det er mulig å selge en e21 i Norge etter mitt syn. Når en da setter en pris på bilen som er 2,5 gang høyere enn dette igjen, må det jo være lov til å sette spørsmåltegn ved dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Bilen er egentlig ikke til salgs, men alt er vel egentlig det for de rette pengene allikevel. Om dere hadde vist hvor mange som har spurt om den er til salgs....men ikke er villige til å betale for det.

Å sammenligne med de som står på mobile. de er heller ikke helt riktig. De er sett på av folk jeg var i kontakt med i nederland og er ikke biler å sammenligne med. Det er en bra bil og om det er noen som vil se den så er det bare å si i fra.

Seriøst fin bil, og alt har sin pris.

Men jeg tror du ikke trenger å bekymre deg for at noen kommer å kjøper den, men man vet aldri.

Da kan jo ikke 60 lapper for min 316 være så ille da? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...