andreas87 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Definetivt BMW her! Har bare hatt bimmer Men liker også noen Volvo'er, mange Audi'er som er helt syke og Ferrari Ellers så kan jeg se mye rundt på gata som er pent, men kanskje ikke jeg ville hatt selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Er nok Bmw som gjelder ja... Jeg har sansen for eldre Vw og da helst luftkjølte, men når det kommer til kjøreegenskaper og tekniske løsninger så syntes jeg bmw er overlegen! Understell på audi f.eks.... skrekk å gru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 2. SAAB (utmerkede og solide biler faktisk) Haha, si det til far min som har en 2007 mod 9-3 som har vært på verksted 14 ganger. Eller onkel sin 2008 9-5 som har vært på verksted 5 ganger. Begge bilene har fått nye turboer to ganger og byttet clutch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 2. SAAB (utmerkede og solide biler faktisk) Haha, si det til far min som har en 2007 mod 9-3 som har vært på verksted 14 ganger. Eller onkel sin 2008 9-5 som har vært på verksted 5 ganger. Begge bilene har fått nye turboer to ganger og byttet clutch... Akkurat som min far, han har en 2007 9-5 som har bare vært problemer med, så nå har han vært å bestilt seg en Volvo XC60... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 bas henger noen år etter mtp Saab. Saab 99 derimot, den skulle visstnok holde. Noen år siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Er nok først og fremst BMW-mann jeg, men må inrømme at jeg er litt svak for rompa til Porsche 959 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Mange merker som har enkeltmodeller jeg kunne tenkt meg, men ingen matcher kombinasjonen av komfort, kjøreegenskaper og utseende som BMW gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 av biler jeg har råd til er BMWpå topp. Drømmebiler som aston martin dbs er vel ikke å forakte. liker posche 911 også. amcar fra før 1975 ca er tøft. har hatt en gammel boble, de er og blir tøffe. må faktisk innrømme at den nye c-klassen til mercedes er pen med avantgarde-pakken er pen også. liker både gammel og ny mini. biler fra frankrike, korea, kina og de fleste fra italia kan jeg styre meg for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 1. Porsche 2. BMW 3. Chevrolet Corvette 4. Amcars generelt 5. Italienske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bas Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 bas henger noen år etter mtp Saab. Saab 99 derimot, den skulle visstnok holde. Noen år siden det. SAAB 99 og 900 jeg kjørte i gamle dager ja Har ikke hørt om så mye problemer borsett fra oil sludge og rustne fjærbein på 9-5 og 9-3. Tydligvis andre med dårligere erfaring her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Liker de fleste 80-talls "moro-bilene" med Sierra Cosworth på topp. Synd alle RS500 er høyrestyrte, ellers hadde jeg nok eiet en slik En Audi Sport Quattro hadde heller ikke vært feil da. Liker nyere Audi også, hadde en 99 S4 2,7 Biturbo for noen år tilbake, den var rask og komfortabel husker jeg. Første generasjon RS4 er også en favoritt pluss RS2. Ellers er jeg svak for amerikanske biler, da helst fra 50-tallet med sine enorme proposjoner (og halefinner ) eller 67-70 årenes muskelbiler, Dodge Charger, Chevrolet Camaro, Plymouth Cuda.... Kort sagt, BMW, Audi, amcars og Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Så lenge jeg kan feste det Tyske flagget på den er det ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 BMW, Opel og Chevrolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Har vært bilentusiast (merk: ikke bare BMW) fra jeg var stor nok til å skyve småbiler langs gulvet. BMW er nok " hverdagsfavoritten" men liker også MYE annet fra både europa, japan og USA bare det er litt grom motor og bakhjulsdrift og en og annen 4wd Veteranbiler er spesielt interesant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Digger disse bilene, BMW e-21 323i, e30 m3, e28 m5, e46 m3 csl og gt-r. Men kunne gjerne tenkt meg en Mitsubishi evo 6 rs og en pajero med heving og STOORE hjul men må vel holde meg til gammel bmw med liten motor og mitsubishi galant stv så lenge jeg bygger hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå