znork Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 se link: http://www.dinside.no/818556/priser-paa-bmw-x1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Gode priser! Håper ytterst få velger den med RWD, det blir nesten like dumt som VW crossgolf/polo/touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Ikke sett X1 uten maskering før faktisk, synes den var meget pen både utvendig og invendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 What? SUV med bakhjulsdrift? Det er jo bare teit spør du meg.. SUV er jo omtrent laget for å ha muligheten for ekstrem framkommelighet og kjøresikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Effekttallene skiller seg også fra tyske biler. 18d skal egentlig ha 143 hestekrefter og 20d skal ha 177 hestekrefter. I Norge får importøren biler med mindre effekt for å slippe unna avgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Bilen er jo helt meningsløs og ser helt jævlig ut. Og med bakhjulstrekk blir det bare stakkarslig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Får ikke man X1 xDrive23d med manuell heller? Ikke er bilen pen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Bilen er jo helt meningsløs og ser helt jævlig ut. Og med bakhjulstrekk blir det bare stakkarslig egentlig ikke, mange steder trenger man høy bakkeklaring, men slett ikke skyv på alle fire hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Bilen er jo helt meningsløs og ser helt jævlig ut. Og med bakhjulstrekk blir det bare stakkarslig Morsomt å høre, i betraktning at det kommer fra en som kjører E30 touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Bilen er jo helt meningsløs og ser helt jævlig ut. Og med bakhjulstrekk blir det bare stakkarslig egentlig ikke, mange steder trenger man høy bakkeklaring, men slett ikke skyv på alle fire hjul. Dette er jeg enig i.. Uansett er ingen X-bilene noen ekstreme offroad biler. Fleste som har slike trenger aldri 4wd. Jeg synes i grunnen ikke denne så så verst ut jeg Det er nok av mannfolk som kjører Land Rovere Defendere(f.eks) med snorkel og vinsj, for kun å kjøre på grusveien opp til hyttefeltet på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Bilen er jo helt meningsløs og ser helt jævlig ut. Og med bakhjulstrekk blir det bare stakkarslig egentlig ikke, mange steder trenger man høy bakkeklaring, men slett ikke skyv på alle fire hjul. Dette er jeg enig i.. Uansett er ingen X-bilene noen ekstreme offroad biler. Fleste som har slike trenger aldri 4wd. Jeg synes i grunnen ikke denne så så verst ut jeg Det er nok av mannfolk som kjører Land Rovere Defendere(f.eks) med snorkel og vinsj, for kun å kjøre på grusveien opp til hyttefeltet på fjellet Eller å krasje den på asfaltveien opp til huset vårt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå