Gå til innhold

Priser på BMW X1

znork
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er jo helt meningsløs og ser helt jævlig ut. Og med bakhjulstrekk blir det bare stakkarslig :roll:

egentlig ikke, mange steder trenger man høy bakkeklaring, men slett ikke skyv på alle fire hjul.

Dette er jeg enig i.. Uansett er ingen X-bilene noen ekstreme offroad biler. Fleste som har slike trenger aldri 4wd. Jeg synes i grunnen ikke denne så så verst ut jeg :roll:

Det er nok av mannfolk som kjører Land Rovere Defendere(f.eks) med snorkel og vinsj, for kun å kjøre på grusveien opp til hyttefeltet på fjellet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jo helt meningsløs og ser helt jævlig ut. Og med bakhjulstrekk blir det bare stakkarslig :roll:

egentlig ikke, mange steder trenger man høy bakkeklaring, men slett ikke skyv på alle fire hjul.

Dette er jeg enig i.. Uansett er ingen X-bilene noen ekstreme offroad biler. Fleste som har slike trenger aldri 4wd. Jeg synes i grunnen ikke denne så så verst ut jeg :roll:

Det er nok av mannfolk som kjører Land Rovere Defendere(f.eks) med snorkel og vinsj, for kun å kjøre på grusveien opp til hyttefeltet på fjellet :lol:

Eller å krasje den på asfaltveien opp til huset vårt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...