aloebiz.net Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er en grei slitekant på bremseskivene foran. Kan det ha noe med saken å gjøre? Slik at det blir for mye brems bak. Må holde bremsen ganske hardt inne for å holde igjen bilen..
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er en grei slitekant på bremseskivene foran.Kan det ha noe med saken å gjøre? Slik at det blir for mye brems bak. Må holde bremsen ganske hardt inne for å holde igjen bilen.. var dette rettet mot meg som skreiv at min 520 ikke vill børne?-.-?
aloebiz.net Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Nei det er ikke det. Jeg så tråden din også Men får ikke til å burne med min 540iA heller.. Og her er det ikke mangel på krefter skulle en tro Det er en seriøs tråd Jeg holder bremsen inne og smeller gassen i bunn med DSC av og steptronic låst 1. gir. Så står den bare å durer uten å rive løs dekka... Må som sagt tråkke ganske hardt på bremsen for at den ikke skal sive forover.
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Nei det er ikke det. Jeg så tråden din også Men får ikke til å burne med min 540iA heller.. Og her er det ikke mangel på krefter skulle en tro Det er en seriøs tråd hahah da sliter vi med det samme!!! men du har jo en 4,0 din burde jo børne uansett- prøv å børne uten å bremse se ser du om det er bremsene, for min børner uten å bremse men hvis jeg prøver å børne med brems kan jeg bare drite i det:P
aloebiz.net Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Den spinner lett når jeg har litt fart slik at jeg får litt turtall på motoren.. Men det blir brått slutt når jeg prøver å få den til å stå rolig med bremsen. Jeg har automat og har ikke mulighet til å bråsleppe da. Er forresten en 4,4 liter
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 har en 728 som spinner på begge dekka med bremsen inne og bånn gass i D på steptronic kassa. ikke på tørr asfalt riktignok. men du kan jo prøve på annet underlag da. skal prøve på tørr asfalt når jeg får byttet motoren til 4,4 V8
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Den spinner lett når jeg har litt fart slik at jeg får litt turtall på motoren.. Men det blir brått slutt når jeg prøver å få den til å stå rolig med bremsen.Jeg har automat og har ikke mulighet til å bråsleppe da. Er forresten en 4,4 liter ja ikke sant 4,4 det burde jo børne overalt uansett! da har det sikkert noe med bremsene å gjøre gitt:)mye hester er det på den ville 4,4 monsteret ditt da:)?
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 skal være 286 hk i 4,4 er det i 740`n hvertfal. M62B44
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 skal være 286 hk i 4,4er det i 740`n hvertfal. M62B44 hmm ja det burde vell børne når gamle sierran min burna med ville 110 ponni hester! 2,0 gasser , HAHA
aloebiz.net Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Jepp er 286 HK. 210 kW (286 HK) @ 5400 RPM 440 N·m (325 lb·ft) @ 3600 RPM Nærmere bestemt. Prøve å smøre inn bakbremsene med olje? hehe Nei får teste igjen når det er på tide å skifte bremsene.. Om det ikke er noen andre som har forslag her da?
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Jepp er 286 HK.Prøve å smøre inn bakbremsene med olje? hehe Nei får teste igjen når det er på tide å skifte bremsene.. Om det ikke er noen andre som har forslag her da? haha ja kan jo prøve å smøre de inn med ilje eneste problemet er hvis du ikke skal burne noe mere da:P xD hva faen skal du liksom gjøre da? haha, evt hvor lang tid tar det før oljen er borte:P? blei egentlig litt å børne humør:P xD
Morbus Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Du får sette på en elstyrt hydraulisk ventil som blokker bremseveske til bakbremsene. Da bremser du bare fremhjulene. Vet det er å få tak i til amcars etc..
Bmw_325i_ Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 hvis man ikke får til å burne med en 540 så er det bare å gi opp faen jeg fikk jo slura med gamle 320'n min (129hk) på 2gir. (med esabsperre) varma vel å merke opp på 1. men kunne jo gå av å på gassen på 2 etter jeg fikk opp dampen
CrZyWiz Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er nok automaten din som ikke helt vil komme igang Hvorfor har jeg ikke kompetanse nok til å uttale meg om, men synest det høres merkelig ut.
Kjennern Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Prøv å holde DSC knappen inne litt lenger så skal den skru av det meste av antispinn. På min E46 så er det 2 nivåer på DSC man kan skru av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå