CrZyWiz Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 E39 har ikke 2 trinns DSC, som E46 har. 1 trykk er nok for å deaktivere alt.
gkw89 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 jeg slet i begynnelsen på min e39 540iat, og en dag så prøvde jeg meg litt fram og etter det, slet jeg aldri, gira til og med =D
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 BMW drar jo igang i første gir de også på eldre kasser. Min 92 E36 320 burna med automat. Er det noe i 540 kassa som gjør at den slurer opp til et visst turtall? Er det f.eks orginal stall speed konverter som tar i gang senere enn vanlig?
Kjell Z3 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er en grei slitekant på bremseskivene foran.Kan det ha noe med saken å gjøre? Slik at det blir for mye brems bak. Må holde bremsen ganske hardt inne for å holde igjen bilen.. Kan du legge ut bilde av bilen din så jeg er sikker på at jeg ikke kjøper nettopp DIN bil ?
bjalle Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Beste måten å ødelegge en automatkasse er å burne selv om den står på manuell,det er nok å spole på glatt vei for å få en enorm slitasje på kassa,min neste bmw må ha vært kjørt av en eldre mann hvis jeg skal tøre å kjøpe den.
ole_m7 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er det EML så er det mest sannsynlig at den slipper gassen selv når du bremser. Det gjør e34 535 med eml. Da må man fjerne bremselysbryteren. DA børner den som et helvete...
aloebiz.net Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Misforstå meg rett. Det er ikke en bil som skal herjes ihjel, men når jeg prøvde å burne med den, noe som jeg regna med skulle være peace of cake, så skjønte jeg ikke så mye når den ikke orka det..
Kure Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Er en grei slitekant på bremseskivene foran.Kan det ha noe med saken å gjøre? Slik at det blir for mye brems bak. Må holde bremsen ganske hardt inne for å holde igjen bilen.. hmmmm... skulle vært egen liste her på forumet med "Bimmers you dont wanna buy"
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Hehehe første jeg tenkte på når jeg leste disse trådene var "jaja finner ivertfall ut hvem man handler og ikke handler bil av"
Driv3r Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Hehehe første jeg tenkte på når jeg leste disse trådene var "jaja finner ivertfall ut hvem man handler og ikke handler bil av" +1
iittala Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 I følge folk på autopower bør man ikke forsøke å børne med e39 540iA av fare for at automatolja koker med sterkt forkortet automatlevetid som resultat.. Om det stemmer vet jeg ikke, men hadde heller ikke orket å gamble.
GeirAndre Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 blir nok bare ødelagt av å prøve mer på dette.. hehe
aloebiz.net Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 OK da tror jeg at gir faen i det Har ikke prøvd hardt og mye i det hele tatt med akkurat det dere skriver der i tankene. Men er det vel ikke unaturlig å svi litt gummi for show når man har kjøpt seg ny bil med V8'er Så synes bare det var litt rart. Dere som sier at man nå vet hvem man ikke skal kjøpe bil av: Kom ikke her å si at dere aldri har spola med bilen dere en eneste gang? Jeg skjønner at dere ikke gjør det om dere har 316, men om dere har litt motor så må man jo showe litt. Og helt ærlig så bør bilen tåle det uten problem seff om man ikke overdriver da.
wabby Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 OK da tror jeg at gir faen i det Har ikke prøvd hardt og mye i det hele tatt med akkurat det dere skriver der i tankene. Men er det vel ikke unaturlig å svi litt gummi for show når man har kjøpt seg ny bil med V8'er Så synes bare det var litt rart. Dere som sier at man nå vet hvem man ikke skal kjøpe bil av: Kom ikke her å si at dere aldri har spola med bilen dere en eneste gang? Jeg skjønner at dere ikke gjør det om dere har 316, men om dere har litt motor så må man jo showe litt. Og helt ærlig så bør bilen tåle det uten problem seff om man ikke overdriver da. Nå har jeg hatt lappen siden '99 og kan se med handa på hjertet at jeg ikke har spola med noen biler, men unntak de som skal på sandtaket og på vei til å bli spiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå