S3T Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Var innom Autodb en dag å kom over en -88 320i som var rustfri, ny lakket og tektylert.. Så jeg tok meg en tur for å se på den å endte til slutt opp med å kjøpe den gitt Par bilder fra turen hjem. New vs. old Om bilen: -Dyp svart metallic -Rieger Infinity front -Rieger Infinity sideskjørt -DTM-look speil -"M3" vinge -Shadowline lister -Sportstoler -Nytt teppe inni bilen -Nye 7,5x17" med nye dekk -15mm Spacer fremme -10mm Spacer bake Planer Utvendig: -35% soting? -Orginal speil -Nye sideskjørt -Svarte Hella DE-Lykter -Nye lyktegitter og nyrer -Våtslipe og polere -Grøftelys -Lakkere kjølekanaler til bremser -Nye oransje blinklys glass fremme -Orginale baklykter Motor: Weber powered M20B23 Understell: -Poly foringer -Skive bremser bak -Nye bremser fremme -FK Highsport Coilovers -Tårn avstiver -K-Mac topplager fremme m/camber og caster justering -Justerbart stabstag med forsterkninger i karroseri og bærearm Innvendig: -Nytt trekk til stoler og baksete -M3 baksete -Generell oppstrekk -M-tech II ratt -Dørkmatter Felger: Hartge 3 delte 9,5/10,5x16 Det var smørbrødlista.. lang som et vondt år.. Det er som vanlig ambisiøse planer, men dette blir et rullende evighets prosjekt så smør dere med tålmodighet Første prioritet er understell, der har jeg fått på coilovers fremme, K-Mac topplager, byttet høyre bærearm og bremseskiver. Neste prosjekt blir å bytte hele bakhjulstillingen siden jeg har en komplett 323i bakhjulstilling med nye bremser og poly foringer liggende, denne har også bærearmer med litt forsterkning til innfestningspunktet til stabstaget. Da blir det også montert på nye dempere og fjører med høydejustering.. Skal også sette på justerbare stabstag og forsterkning i karroseri til stabstaget. Coilovers med "nye" bremser Var kun litt overflate rust på de.. 10mm spacer var ikke nok gitt.. Har enda 15mm å gå på i dette bildet, men jeg var nødt å justere det opp 25-30mm for i det hele tatt å få den kjørbar Men jeg har kjøpt hjulbue valse, så alle hjulbuene blir nok valset etterhvert.. Noen bilder av interiøret.. Førerstolen er som vanlig slitt, men passasjer stolen er ganske strøken.. ACS baksetet er i ok stand. Et par bilder tatt av den forrige eieren.. Fronten.. Baken.. Skal ta bedre bilder når jeg kommer hjem fra jobb..
pwrflex Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Fin bil! Regner med den blir like godt tatt vare på som dieseldyret..
Lars89 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Tøff bil med utrolig gromme planer! Dette skal følges med på!
635csi Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Var du i Surnadal og hentet denne? Tror i såfall jeg vet hvilken bil det er, skal være en god bil dette. (Ser første bildet her er tatt i fergekøa her på Halsa) Enig i felgplanene dine
S3T Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Ja jeg kjøpte den med en fra Surnadal.. Å jeg tror jeg gjorde et godt kjøp Første bilde er tatt på Halsa, å det andre er tatt i fergekøen i Molde.. Hehe ja jeg sikter høyt med felgplanene.. En E30 fortjener skikkelige felger Men det blir ikke billig.. Noen som har bilde av en svart E30 med gule lykter? Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om dette vil se bra ut eller ikke..
316 Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Lov å spørre hva du måtte ut med for dette dyret? Ser ut som en pen bil, langt fra den verste stylinga jeg har sett ! Jævla dritt at den Riger Infinity-fronten ikke passer på preface...
S3T Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Thanks ehrnst! Betalte litt over 40k.. Rieger Infinity er tøfft nok det , men sideskjørta blir sikkert byttet ut med noe annet..
316 Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Skjørta ser bedritne ut, de er det bare å rive av... Kun fronten som er noe, og den er til gjengjeld skamfin!
handsome Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Ser og høres tøft ut! Tommel opp for gule lykter på den! "ehrnst" sin var tøff med det!
///FredriK.S Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Så ut som et bra prosjekt dette, går unna med M52B28 i E30 vil jeg tro.
Gjerde Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Må kjøpe nytt ratt kjetil. M-tech 2 ha passa bra
S3T Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Ja nytt ratt må til Frista litt et M-tech 2 ratt i semska skinn..
S3T Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 En liten oppdatering Nye nyrer, lyktegitter og sideblink er montert, øyelokk er fjernet og grøftelys er prøvemontert. Jeg fjernet også DTM speila å satt på org speil. Skal bestille sorte Hella DE lykter og nye blinklys glass. Så må jeg få lakkert luftinntak i fronten og montere det sammen med grøftelysa. Jeg satt også på org. baklys. Før: Etter:
jon///M Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 pen bil du har skaffet deg, ble mye bedre etter du monterte org baklykter. men den vingen bak gjør at bilen ser veldig smal ut.. passet absolutt ikke bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå