Gå til innhold

BMW Alpina B7 Tragiske Skjebne! *BILDE update s.6*


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

I dette tilfellet burden nesten politiet tillatte biltyveri..

Oppmoder folk til å sette fyr på bilen, bedre med en kjapp død enn å bli pint i mange år fremover..

Men det aller beste er naturligvis å fikse den opp til bra stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen er bare en bil.. ikke begynn å grin!

det er mulig det bare er en bil for alle e30-eiere som naturlig for ikke interesse for bil, men til folk som faktisk har litt smak/interesse for grom redskap, så er dette en ytterst trist, hadde det vært en m3 e30, så kunne den råtnet med glede, men dette er faktisk noe ordentlig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe trodde ikke jeg skulle si dette med det første, men her er jeg faktisk helt enig med deg, just-td...

Da BMW'ene hadde den fete spisse fronten var det skikkelig stil over dem! Den Alpinaen der burde vel egentlig stjeles og restaureres, i "sivil ulydighets" navn. - Finn en bilinteressert politimann, så kanskje det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skjønner godt at eieren av denne bilen ikke har registrert den enda. da det er en 1982mod. kun et år og 8mndr til denne bilen kan tas inn til norge tollfritt. dvs "idioten" som han kalles sparer ca 150 000,- i avgifter. Regner med han betalte 2-30k for denne i tyskland for noen år siden og har brukt tida til å plukke frem originaldeler for en billig penge. Eneste han da trenger er et nytt karroseri. Tviler nok sterkt på at denne bilen var i perfekt tilstand når han satte den fra seg. Alt i alt så har han investert pengene sine riktig.

Noe annet er at han lar den forfalle uten å gi den i det minste en garasje å stå i. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Denne bilen er no borte fra den plassen den har stått lenge. Noen som har peil hvor det er blitt av den?

Den er vel blitt til spiker hos den lokale høggern!!! :shock: Nei! Huff den var stygg, tilgi meg for den kjære Gud, skal aldri si noe sånt igjen! :!: Gud forby sånne tanker

Men det er jo lov å håpe på at den er satt i en garasje eller noe da, tenk hvis de har begynnt å fikse den opp :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke på opphøggeren nei. jobben min er nermeste nabo der så har den vert der har jeg hentet den for lenge siden.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...