Gå til innhold

Min lille roadtrip i USA :)

Share

Anbefalte innlegg

Da var jeg endelig på ferie turen jeg har gleda meg til i 6-7 MND.

Valgte å reise til California denne gangen med en roadtrip ned til LA via Highway 1 og deretter til Vegas, har kommet til Santa Barbara. Så langt har det vært en utrolig kul tur.

Startet i San Francisco uten bil i 3 dager. Her fikk vi sett litt av hvert. Avsluttet helgen med Alcatraz :)

Så kom mandagen og tid for å hente leiebilen. Var rimelig spent på hvordan det skulle bli med en slik en i 11 dager. Ble ikke noen BMW men ble en skikkelig amerikaner :D Corvette ZHZ fra Hertz Fun collection... :lol: Makan til BIIIIIIIIIIIIIIIL har jeg aldri kjørt. Kickdown på den er helt villt, kanskje ikke så rart med 436 HK V8 6.2L. Med full gass kan jeg nesten se bensin målern dale nedover. Så lang har vi kjørt ganske pent men fortsatt et forbruk på 20 MPG. HE HE.

Fått tatt noen bilder også :)

0luol0ulgyp7tmcnqifd.jpg

iaa058juq64kwn0bz87p.jpg

epmniun8rzj6e6wtygpu.jpg

a69opy17huedeqpnrpum.jpg

v536lkkxrr0kznddxwky.jpg

Fant noen BMW'er her nede også :)

En E60 545i

sh1ebtnxl1v3u3ppvsr0.jpg

E90 er det mye av her, stort sett 325, 330 og 335 det går i. Har ikke sett touring av den enda.

8nzn25gzj1cqhb3umom8.jpg

M6 til salgs, 72000 $ ca.

9bmulm38zbnlvatlw2zh.jpg

Artig skilt med en skikkelig blondinne bak rattet hehe.

ymjgfrlhtkmqjvrmv7wl.jpg

Etter en tur på Hearst Castle stod det 2 fine naboer og ventet på oss.

bkwyf5g1ar594sjx1dcc.jpg

Stort sett går det i Sedan'er, mye E46 323, 328 og M3. I ny og ne en E36.

Funnet 1 touring så langt. Dette var en 325.

49mai7q51yey7lhxqxfc.jpg

Har bare vært her i 5 av 15 dager så kommer med flere bilder så fort jeg får reist litt videre. Neste stop er LA i 3 dager. Har sett mange andre flotte biler her, men har slurva litt med kamera. Er så moro å kjøre Corvette så har ikke hatt tid til så mye bilder enda hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat tilbake fra ca samme turen som du har nå! Deilig bil, hærlig land! Får vel en Opel Corsa for samme prisen i Norge ;-)

Husk på at det er mulig å slå av ESP'en:D 285 bakdekk er ikke no hinder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet til LA, og her er været rimelige bra. Ca 26+ om dagen og noe svalt på kvelden. Har ikke turt å burne med Corvetten enda, men får se hehe. Skal ut på noen øde sletter på vei til Vegas så får se der :lol:

Fått tatt litt flere bilder idag. Fikk også handla meg et Olympus Evolt 620 idag til en relativt grei pris. Så da bli kvaliteten litt bedre en med et gammalt kompakt kamera.

Litt ymse bilder fra idag, fant noen gamle Volvoer her hehe. Ruster jo ikke så dem bare går å går... Greit å slippe salt. Og så spiste vi på Bubba Shrimp..haha..alt var tatt i fra filmen hehe.

d65k0xeiv7op8b1yfal9.jpg

l9s3t5je6vbdcgo8tif6.jpg

5iaufs3oskiz8v9b8zms.jpg

zhkojmtkvqm5cxydxsv8.jpg

m9d47763svvladvcr8qr.jpg

ijpnlpngnf67t60wifhz.jpg

3q91dtmrt9crullzm7y1.jpg

krqyr8659dz1y26uvhiw.jpg

mpny09v58izkj1f2l5rf.jpg

eaqkpamcg7wv2zd49zvz.jpg

498m2c6i5o5zoisxmgqm.jpg

8f98pub0yfv25w7bmtuh.jpg

0b4sxpadc7fnodptymgg.jpg

1qqq20dv5zi48jxh1ypd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, om noen har noen gide tips på steder man bare MÅ se så tar jeg imot jeg. Har i dag vært innom Beverly Hils, Bel Air, Bellagio, Rodeo Drive, Sunset Blv, Hollywood hights etc. Sykt mye fett å se her. Men jeg har en del dager til uka som er "åpne" for alternativer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...