Kjennern Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Da var jeg endelig på ferie turen jeg har gleda meg til i 6-7 MND. Valgte å reise til California denne gangen med en roadtrip ned til LA via Highway 1 og deretter til Vegas, har kommet til Santa Barbara. Så langt har det vært en utrolig kul tur. Startet i San Francisco uten bil i 3 dager. Her fikk vi sett litt av hvert. Avsluttet helgen med Alcatraz Så kom mandagen og tid for å hente leiebilen. Var rimelig spent på hvordan det skulle bli med en slik en i 11 dager. Ble ikke noen BMW men ble en skikkelig amerikaner Corvette ZHZ fra Hertz Fun collection... Makan til BIIIIIIIIIIIIIIIL har jeg aldri kjørt. Kickdown på den er helt villt, kanskje ikke så rart med 436 HK V8 6.2L. Med full gass kan jeg nesten se bensin målern dale nedover. Så lang har vi kjørt ganske pent men fortsatt et forbruk på 20 MPG. HE HE. Fått tatt noen bilder også Fant noen BMW'er her nede også En E60 545i E90 er det mye av her, stort sett 325, 330 og 335 det går i. Har ikke sett touring av den enda. M6 til salgs, 72000 $ ca. Artig skilt med en skikkelig blondinne bak rattet hehe. Etter en tur på Hearst Castle stod det 2 fine naboer og ventet på oss. Stort sett går det i Sedan'er, mye E46 323, 328 og M3. I ny og ne en E36. Funnet 1 touring så langt. Dette var en 325. Har bare vært her i 5 av 15 dager så kommer med flere bilder så fort jeg får reist litt videre. Neste stop er LA i 3 dager. Har sett mange andre flotte biler her, men har slurva litt med kamera. Er så moro å kjøre Corvette så har ikke hatt tid til så mye bilder enda hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Tror dette kan bli et skikkelig morsomt reisebrev. Og for noen biler dere kjører Vetter har en spesiell plass i hjertet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Tøfft! Hvor mye må dere ut med for å låne corvetten? Ser frem til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Vetter har en spesiell plass i hjertet mitt. +1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Det hadde vært utrolig fett å gjennomført en slik tur en gang i livet. Tørr jeg spørre ca hvor mye dere betaler? Og hvor mye liter per mil er 20 MPG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30no Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 20mpg er rundt 1,2 på mila, tror jeg. Er super trøtt så mulig jeg regnet feil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Stemmer ganske greit det, men er mer 1.17 liter på mila Noe som er like mye som 520ia'n bruker på blandet, med mye småkjøring. Dette er virkelig drømme turen. Keep the pics coming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hehe, leide samme Corvetten da jeg var i USA, de går sykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Kult! Jeg drar til Miami førstkommende mandag! Hva må dere betale for Corvetten? Jeg har en Mustang stående å vente på meg til onsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Vi bestilte den rundt påske så fikk en bra deal Må ut med ca 8400 NOK med full forsikring og 2 sjåfører. Dette er da for 11 dager. Setter nå kursen videre til LA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 DrOmmer tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Kom akkurat tilbake fra ca samme turen som du har nå! Deilig bil, hærlig land! Får vel en Opel Corsa for samme prisen i Norge Husk på at det er mulig å slå av ESP'en:D 285 bakdekk er ikke no hinder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Da var jeg kommet til LA, og her er været rimelige bra. Ca 26+ om dagen og noe svalt på kvelden. Har ikke turt å burne med Corvetten enda, men får se hehe. Skal ut på noen øde sletter på vei til Vegas så får se der Fått tatt litt flere bilder idag. Fikk også handla meg et Olympus Evolt 620 idag til en relativt grei pris. Så da bli kvaliteten litt bedre en med et gammalt kompakt kamera. Litt ymse bilder fra idag, fant noen gamle Volvoer her hehe. Ruster jo ikke så dem bare går å går... Greit å slippe salt. Og så spiste vi på Bubba Shrimp..haha..alt var tatt i fra filmen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jo, om noen har noen gide tips på steder man bare MÅ se så tar jeg imot jeg. Har i dag vært innom Beverly Hils, Bel Air, Bellagio, Rodeo Drive, Sunset Blv, Hollywood hights etc. Sykt mye fett å se her. Men jeg har en del dager til uka som er "åpne" for alternativer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Har du tid til overs, så hadde jeg gjort en sving ned til Huntington Beach. Der er det masse bil greier, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå