E28 Power Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Grom vogn dette her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ta meg bakfra for en deilig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 En av verdens råeste E30er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Utrolig flott e30. Nydelig farge og felgene er jo spot on. Og virkelig fine bilder også. Hvilke linser ble brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 E.H.D: uhm det vet jeg ikke men kan spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Fyyyy .. Sykt . Norges råeste e30 !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Den var rett å slett herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Rett å slett elsker bilen din stale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Fysj.. Felger med en bil oppå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Rett og slett en vinner, den bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 rett og slett helt nydelig den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Nydelig E30 og utrolig tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Utrolig flott E30, med skikkelig grom motor! Ser jævlig strøken ut Men noen ting jeg (les: min mening) føler mangler, og det er et skikkelig M-tech2 ratt i alcantara, BMW girknott, M-tech2 hekkspoiler (Som jeg har fått med meg at du ikke liker ), originalsotede baklykter og kanskje 1 eller 2 tommer mindre felger Ellers er det bare = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Det her var seriøst den råeste e30'n jeg har sett noen gang. Da mener jeg ikke bare i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Det var sykt bra bilder!! bilen var flott også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå