Reef89 Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 prøvde å montere xenonlys i grøftelysene, men de bare blinker å slukker i ett sett. Kitet er helt nytt, så tviler på at begge ballastene er gåen, virker som ikke bilen klarer å tenne de skikkelig. noen som har tips erfaring med xenon grøftelys på denne bilen? syns det er litt rart at det ikke virker på en ny bil, men virker på en 94mod E36. alt passet ingen kutting av ledninger osv.
_Mayhem_ Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 regner med at lysmodulen din kødder seg. Kan være det at xenonlysene trekker for lite i forhold til vanlige halogenpærer.
Reef89 Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 regner med at lysmodulen din kødder seg. Kan være det at xenonlysene trekker for lite i forhold til vanlige halogenpærer. de trekker mindre, men hva må jeg gjøre?
ELS Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 du må finne ut hvor mye mindre de trekker og så få tak i en effektmotstand som tilsvarer differansen mellom xenon lyktene og de orginale lyktene for så å koble denne i serie med grøftelyktene.
Robin L Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 her: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 selger de ferdige motstander du kan koble til for å kompensere for at kit`et trekker mindre strøm.
Robin L Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 hvordan hjelper det å bruke et relee da? bruke hovedstrømmen som er nå til styrestrøm, og legge opp ny hovedstrøm du tenkte på? vil i såfall bli feil på check-kontrollen, da spolen på releet ikke trekker mye rart.. jeg har 55w i langlysen. ingen feil i ch med det. lyser jævlig bra og!
Reef89 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 her: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 selger de ferdige motstander du kan koble til for å kompensere for at kit`et trekker mindre strøm. har bestillt det nå, så får vi se:) takker for svar.
DR_XX Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 du trenger motstander hjelper lite med 55w, var samma geria med min e60 kjøp motstander så er probleme løst )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå