oledra Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kjøpte billigdekk fra dekkonline.no da har hørt flere med gode erfaringer. Kjøpte Nankang NS-2 235/45 R17 95V Etter omlegging og balansering ristet bilen som fy. Balanserte på ny, og på ny, og på ny 4ganger og rister like galt. Virker som dekket forandrer seg etter hvert. Sender de nå i retur. Drit-irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Går alle 4 hjula i null ved avbalansering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weedar Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 kjørte Nankang sist og var fornøyd. Hadde 19" 235 Kanskje feilvare ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 har et par kamerater som har handla nankang der og er fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Har du senterringer på felgene? Det høres litt rart ut at alle 4 dekkene skal være i ubalanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Felger sitter helt i senter. Det er snakk om 2 dekk og dei forandrer seg. Balansering går i null både utside og innside av felg. Når en så har kjørt (ristet) litt er der opp til 40 gram feil. Dette har skjedd 4 ganger. Har sendt e-post med reklamasjon men dette er et h.... å få til da man må få tillsendt et skjema og reklamere på tysk. Er nok siste gang jeg prøver dekkonline. Sikkert greit så lenge alt går greit men ved feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kjører Nankang NS-2, 235x19". Herregud for noen dritdekk! Alvorlig dekkstøy og omtrent 0 feste på vått underlag.. Fulgte med felgene jeg kjøpte, hadde aldri kjøpt noe sånt ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Svaret fra dekkonline: Vi beklager for problemene du har med dekkene, men du kan selvfølgelig reklamere dem. Vi vill først spørre deg hvis du skal ha andre dekk istedet eller hvis du skal ha pengene tilbake. Det er også viktig for oss å få vite det eksakte grunn for reklameringen. Vi skal sende deg et reklamasjonsformular. Hvis du vill ha nye dekk, sender vi dem omgående. Hvis du vill ha pengene tilbake kan vi återbetale pengene så fort dekkene er hentet fra deg. Dekkene kan hentes så fort vi får formularet tilbake (korrekt utfylt) og din undertegning. Etterpå sender vi dekkene til produsenten og vi venter på svaret. Hvis produsenten ikke aksepterer reklamasjonen, må du betale transporteringen og erstatningsdekkene. Reklamasjonsformularet sendes på tysk sammen med et norsk demoformular (dette fordi produsenten må ha formularet på tysk). Vennligst svar på denne e-posten snarest mulig slik at vi vet hvordan gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Har samme problem med mine nankang de har null feste på vått og er høydekast som bare det i dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 har kjøpt star performer fra dekkonline 235/40 18 men har ikkje montert enda skal gjer det i morrra håper ikkje disse er sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Rister en del med mine Nankang dekk også, spesielt i hastigheter 80++ var i fjor sommer å balanserte de med sikkert 1kg med lodd på hver felg, men selv ikke dette hjalp, problemet er at det på de fleste sånne billigdekk er dårlig balanserte fra fabrikk. Ellers så synes jeg dekkene er helt greie, ikke noe sånn ultra bra men om du må ha dekk der og da så er de greie, har ennda tilgode å slippe selv på vått føre, skiftet forresten bakdekkene til Antyre og disse slapp lett i ca 40-50 km/t på våt vei, livsfarlige med andre ord, så det blir nok ett kjent merke til neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Kjører på 235/35/19 og 265/30/19 nankanger, har ikke merket noe galt med de enda. Kunne vært mindre dekkstøy, men det er ikke veldig ille til å være billige dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Rister en del med mine Nankang dekk også, spesielt i hastigheter 80++ var i fjor sommer å balanserte de med sikkert 1kg med lodd på hver felg, men selv ikke dette hjalp, problemet er at det på de fleste sånne billigdekk er dårlig balanserte fra fabrikk.Ellers så synes jeg dekkene er helt greie, ikke noe sånn ultra bra men om du må ha dekk der og da så er de greie, har ennda tilgode å slippe selv på vått føre, skiftet forresten bakdekkene til Antyre og disse slapp lett i ca 40-50 km/t på våt vei, livsfarlige med andre ord, så det blir nok ett kjent merke til neste sesong. Rister så forferdelig dette fra 75-95 går ikke å kjøre med, trodde først d var noe galt med bilen la derfor om til orginal stålfelg 205/55-15 ble da rolig og fin. Tror jeg har byttet dekk 12 ganger nå foregående uke med fire balanseringer. Lønners seg nok å legge noen tusen ekstra i dekk, og neste gang fra forhandler. Har vert på bilferie også, måtte da låne dekk/felg fra en annen bil jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Er kjempe fornøyd med nankang jeg har, er 225/35 19 !! var mindre fornøyd me michelin dekka som satt på før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Lønner seg å legge i noen tusinger mer ja, de bakdekkene som jeg skiftet har vel stått på litt lenger enn en sesong og jeg er over burne alderen også så det er ikke der problemet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå