Kny Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Pen touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Fin bil! Hva med å lakkere dørhåndtak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Synes ikke du skal lakke dørhåndtakene, en bil skal jo ha kontraster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Blir ikke lakking av dørhåndtak, orker ikke Shadowline. ikke misforstå, Shadowline er fint det. Men jeg har kjørt det motsatte fra starten av. Prioriterer heller m-tech sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Blir ikke lakking av dørhåndtak, orker ikke Shadowline.ikke misforstå, Shadowline er fint det. Men jeg har kjørt det motsatte fra starten av. Prioriterer heller m-tech sideskjørt Smakssak dette med hva som burde lakkeres, men shadowline har du jo.. det er org. på 4 cyl E46.. Shadowline går på listverk rundt vinduene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Smakssak dette med hva som burde lakkeres, men shadowline har du jo.. det er org. på 4 cyl E46.. Shadowline går på listverk rundt vinduene dine.. Okay, da vet jeg det Slenger ut ett bilde jeg tok her om dagen, da jeg satt på sommerhjulene Bildet er tatt med mobilen så er ikke den beste kvaliteten på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Par bilder jeg tok her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Tok litt nedi her om dagen :/ Mangler en liten bit her ja, men god unnskyldning til å montere mtech skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Kommer stadig over flere og flere fra Troms her inne Fin touring. Har du oransje parklys i blinklysene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Kommer stadig over flere og flere fra Troms her inne Fin touring. Har du oransje parklys i blinklysene ? Ja vi er mange her inne Er du fra Finnsnes området? Takk for det. nei har parklys der det er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Pen bil! Likte godt felgene! Stod i stil og passet med resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Pen bil! Likte godt felgene! Stod i stil og passet med resten. takk for det, ja felgene har mye å si. hjulene fikk seg litt ny gummi igår, så da hadde jeg de gamle felgene på.. fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Ja er fra Finnsnes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Ja er fra Finnsnes jeg Da har jeg sett deg når jeg en gang i blandt er på stripa der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 M-tech side skjørt montert, veldig fornøyd under lakkering, dette var mitt første lakkprosjekt. det gamle skadete skjørtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå