Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Har også ett prosjekt gående no der jeg holder på og lage Follow med home lights på parkyls, spredere og baklys. Har jo innebygger den funksjonen, men det er jo bare på fjænlys og må tennes manuelt + at det er sjeldent jeg kjører med fjærnlys. Venter på noen deler og skal legget ut bilder og film når jeg er ferdig. ;)

Man kan kode inn at "follow me home lights" aktiveres med nøkkelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ett prosjekt gående no der jeg holder på og lage Follow med home lights på parkyls, spredere og baklys. Har jo innebygger den funksjonen, men det er jo bare på fjænlys og må tennes manuelt + at det er sjeldent jeg kjører med fjærnlys. Venter på noen deler og skal legget ut bilder og film når jeg er ferdig. ;)

Man kan kode inn at "follow me home lights" aktiveres med nøkkelen. :)

Dette undersøkte jeg med Jæger, og fikk beskjed om at det kun går på facelift-fotromsmodulen i E87 ihvertfall. Den kom i april 2007.

Setter stor pris om de tok feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ett prosjekt gående no der jeg holder på og lage Follow med home lights på parkyls, spredere og baklys. Har jo innebygger den funksjonen, men det er jo bare på fjænlys og må tennes manuelt + at det er sjeldent jeg kjører med fjærnlys. Venter på noen deler og skal legget ut bilder og film når jeg er ferdig. ;)

Man kan kode inn at "follow me home lights" aktiveres med nøkkelen. :)

ja vet om det, men det jeg vil ha her er at når jeg slår av bilen/lysene, så er de på i 15sek. automatisk. De er kondensatorene jeg venter på nå, får ikke gjort så mye før de ankommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang nye LED pærer bestillt, er også 7,5w, men litt sterkere fordiom og med innebygget canBUS.

Hei

Hvor får jeg tak i disse med canbus. Har du en link

Det var ett bom kjøp, så leverte di tilbake da feilmeldig likevell kom opp. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett bom kjøp, så leverte di tilbake da feilmeldig likevell kom opp. :applause:

Er disse noe tro ?

http://viewitem.eim.ebay.no/HB4-2x-XENO ... 91372/item

Ser ikke dumme ut di der nei ;) ulempen var at de er 6w, foretrekker 7,5w og ja det er faktisk forkjell på den lille 1,5watten. Ja har sjekket det:) men de funker nok helt utmerket uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil du har her!

Har selv satt inn LED i græftelysene mine, men vet ikke hvor jeg kan få festet den motstanden som gjør at jeg ikke får feilmeldinger.

Problemet med den er at den blir så varm at den har greid å smelte litt av plasten på fangeren når den bare har hengt ved pæra. Står at den helst skal festes i noe metall, men det er jo så og si bare plast i hele fangeren.

Takker for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil du har her!

Har selv satt inn LED i græftelysene mine, men vet ikke hvor jeg kan få festet den motstanden som gjør at jeg ikke får feilmeldinger.

Problemet med den er at den blir så varm at den har greid å smelte litt av plasten på fangeren når den bare har hengt ved pæra. Står at den helst skal festes i noe metall, men det er jo så og si bare plast i hele fangeren.

Takker for svar!:)

Takk for det:) ja den blir meget varm har selv brent meg På en slik før. Det jeg har gjort er og rullet eksos bandasje rundt motstanden den tåler varmen. Så har jeg stripset ledningen ut fra motstanden til bilens ledningsnett så henger den i fri luft og samtidig får kjøling fra bremse luft kanalene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...