aottesen Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Sånn sett så har det vel kommet HID-lit også, men også der kun til FL. Spent på bilder jeg! Tror forresten jeg møtte deg i Valle-svingene på onsdag i 17-tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Sånn sett så har det vel kommet HID-lit også, men også der kun til FL.Spent på bilder jeg! Tror forresten jeg møtte deg i Valle-svingene på onsdag i 17-tiden? det kan stemme ja vist jeg kjørte oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Her er forresten en liten smakebit på bildene som snart kommer med nye lys ... Det er sterkere uten tvil, det ser jeg både natt og dag, men jeg ble litt små skuffet med tanke på synlighet på dagtid altså i sol lys. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 syns det orginale på disse lyktene er penest uansitt tid på døgnet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 syns det orginale på disse lyktene er penest uansitt tid på døgnet..... Ingen har sagt at de er stygge men det ser litt gammelt ut med gule halogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 gammelt elle nytt liker farven.mye varmer å mjukere lysbilde... se på saltkjelens bil.men er gammeldags eg så blir nok nostalgisk det lys prate mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Hmm .. Ja, det matchet ikke helt nyeste generasjon det der heller. Hva fanden er det de har puttet i 2011-12 modellene da?! Det er jo LED, men de må jo være 100W ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei, ene ae lyset mitt røyk ista. Hvilken styrke på ae og grøft skal jeg kjøpe for at det skal bli mest mulig likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hmm .. Ja, det matchet ikke helt nyeste generasjon det der heller.Hva fanden er det de har puttet i 2011-12 modellene da?! Det er jo LED, men de må jo være 100W ?! vettafaen, begynner og klø meg i huet nå altså. Men det jeg vet er jo at det er drivere på de altså slik på ccfl lys på E36 de jeg hadde på min var like synlig som dagens F10. Eller så er bare ae ene så tett at lyset ikk spres mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei, ene ae lyset mitt røyk ista. Hvilken styrke på ae og grøft skal jeg kjøpe for at det skal bli mest mulig likt? Vist du skal ha samme farge så ville jeg godt for 6w ae og 7,5w SMD grøfts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Okei, ser at de har 6w ae på dybvik. Kjøper du pærene i grøft fra ebay ja? http://www.ebay.com/itm/Car-Vehicle-900 ... 04&vxp=mtr disse da eller? står jo ikke hvor mange W dem er men. også kjøper jeg motstand fra dybvik for å unngå feilmld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Okei, ser at de har 6w ae på dybvik. Kjøper du pærene i grøft fra ebay ja?http://www.ebay.com/itm/Car-Vehicle-900 ... 04&vxp=mtr disse da eller? står jo ikke hvor mange W dem er men. også kjøper jeg motstand fra dybvik for å unngå feilmld? Ja de på dyvik er gode men ville ikke kjøpt de LED pærene du linker til der, da ville jeg heler godt for slike: http://www.ebay.com/itm/2x-Super-Bright ... 8902611973 da får du fint hvitt lys samtidig som de er sterke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Hvor kjøpte du de 11w ae pærene Reef? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hvor kjøpte du de 11w ae pærene Reef? Kjøpte de fra en bekjent i Tyskland. BTW: Nye sommer bilder s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Husker du hva slags sokkel det er som sitter i bremselyspærene bak..? Du må for øvrig skaffe deg LED side- og frontblinklys nå som du har LED bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå