nilsosten Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Skikkelig stilig bil! Hadde aldri i livet trodd jeg kom til å vurdere styling, men har akkurat kjøpt meg en 520i 2004 modell og kunne tenke meg å gjøre noe med hekken. Hvilken spoiler har du brukt på bagasjelokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Takk for det Ja nei liker å skille meg ut litt og syns den styling jeg har passer på bilen siden den er sort, hadde aldri brukt rieger på for eks. Sølv bil. Spoileren er rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 (endret) Veldig lite update i tåden her ja Men da kan jeg berolige dere om at veldig snart kommer det en stor update med masse bilder og tekst, liker updater med flere ting samtidig en kun en og en. LAger når alt er på plass Liten forhånd smak er ny idrive, lyspakke, iphone/ipad docking stasjon, nye LED pærer og litt snacks............ Endret Oktober 15, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Flotte bilder når du skriver ny idrive er det skjermen du har byttet ut da? Med tilkoblings muligheter ++ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Takk for det Det er ny ja, det er CIC look med 8.0" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Åå husker jeg var kjempe usikker på om jeg skulle kjøpe en slik eller en gw500, men falt desverre for gw500 ville holde det så orginalt som overhode mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 (endret) Den store updaten nærmer seg faktisk slutt, er ganske så mye som er blitt gjort denne sommeren og er fremdeles ikke ferdig, så håper jeg blir ferdig til jul da vil dette være min julegave til meg selv er ennå endel ting som gjenstår. Spesial laget folie til interiør lister: Selv bygget Docking stasjon med musikk, lading og ny idrive med CIC look. Endret Oktober 15, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 locking good! har et preface dashbord med koppholdere som du skal få kjøpe av meg hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 locking good! har et preface dashbord med koppholdere som du skal få kjøpe av meg hvis du vil takk for det Nja tror ikke jeg går for helt nytt dashbord, har lyst på koppholdere ja, men har også funnet en guide der man lager det selv. Der jo selvfølgelig originale deler som blir brukt og i følge guiden så ser det helt 100% ut om man er nøye på selve skjæringen. Det er vist en enkel jobb sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 takk for det Nja tror ikke jeg går for helt nytt dashbord, har lyst på koppholdere ja, men har også funnet en guide der man lager det selv. Der jo selvfølgelig originale deler som blir brukt og i følge guiden så ser det helt 100% ut om man er nøye på selve skjæringen. Det er vist en enkel jobb sånn sett. del gjerne linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Dette ser jo meget bra ut. Hvordan syntes du "CIC-replicaen" fungerer? Har du flere bilder av denne og dens funksjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Dette ser jo meget bra ut. Hvordan syntes du "CIC-replicaen" fungerer? Har du flere bilder av denne og dens funksjoner? Takk for det og mer kommer For og være helt ærlig så synets jeg den fungerer helt utmerket angrer ikke ett sekund på kjøpet. Den har ganske så mange muligheter som enten er mer eller lik den originale CIC. Denne er jo 8.0" i forhold til 8.8". Den ser jo ganske så lik ut som du såvidt klarer og se på de ufyselig dårlige bildene Tenker da på samme farger og meny oppsett selv om den originale har endringer på tekstene nedover. Har ikke noe mer bilder for øyeblikket av den eller funksjoner. Men alt slikt kommer når jeg er klar for å lage update med alt som er blitt gjort det siste året så du får følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 (endret) Man er virkelig entusiast når man har dør trekk stående i stua Og egen hylle i glass skapet Endret Oktober 15, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Da har jeg fått foliert listene til dør trekkene bak. Folien jeg bruker som jeg valgte selv og spesial laget høyglans grå med "glitter" i lakken. Begynner å komme seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Har du noe folie til overs:p? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå