ehrnst Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 så det er kun e36/e46 bilder?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 så det er kun e36/e46 bilder?! Nei nei! det blir litt annet også som jeg sa, flere biler som vant med 2 bilder, der bytter jeg ut det 2. bildet med minst stemmer slik at vi får inn litt variasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Mysild, det er jo mest for din egen del. Du har mange bra bilder av din bil, men jeg gadd ikke stemme på alle. Ser at andre har valgt andre av dine bilder, så du risikerer å få bare "gjennomsnittlig" med stemmer på alle bildene dine, i stedet for at om du hadde valgt ut et av disse, så hadde sannsynligvis det sanket alle stemmene som nå er fordelt på dine 3-4-5 bilder. Nå vil jeg tro at du får nok allikevel, men worst case kunne vært at du ikke hadde fått med noen av bildene siden du har så mange nesten like. ja, jeg skjønner det, og det var noe jeg tenkte på i ettertid, men blir for dumt at bildene 188-122 feks hadde forsvunnet pga at jeg ikke ville ha ute alle hehe... så til nesteår blir det nok bare ett eller to bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Vinnerene får vel PM snart da om di vant seg en kalender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Vinnerene får vel PM snart da om di vant seg en kalender? Den kommer på Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Blir det navn på fotografer/eiere av bilene i kalenderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Blir bra hvordan publiseres denne da? bestilling? eller nedlasting på pdf ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Bilde 58 eller 59 burde komme i kalenderen. Bilde 98 også. Bilde 125 var også bra. Kanskje 159 også. Bilde 165 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Stemmegivningen er nok over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 takk gud, for ess10 stemte ikke på noen av mine ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 muligheter for å få lagt ut vinnerbildene her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 muligheter for å få lagt ut vinnerbildene her? Hadde vært litt morsomt om det var en overraskelse også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 hehe.. tror ikke jeg ble med, så er ikke så farlig.. var uheldig med lyset..:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 jeg er spent jeg ryddet i innboksen så jeg håper spent på PM til fredag ikke at jeg har noe stort håp da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 hehe:P tror ikke jeg ble med, så gidder ikke rydde plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå