Sperre Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Da har jeg tatt forslaget til Sperre til følge! så da får folk gi sin mening! Dette likte jeg Står ved mitt valg, kjøper den uansett pris og skal ha 10 stk så greit er det EDIT : Folk må tenke på at Chris har gjort mye arbeid med dette, alle har råd til en kalender og det går tross alt til en god sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Er en smertegrense for alt, også bimmers.no kalender. Er et punkt der det blir så dyrt at (for) mange hopper av. Dette vil jeg tro ligger på 200-250kr for mange. Poenget må jo være at så mange som mulig får glede av dette samtidig som man selvfølgelig vil tjene så mye som mulig. Derfor gjelder det å finne vippepunktet mellom pris og antall solgte kalendre. JEG kjøper uansett, men det gjør nok ikke alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Bump på denne tråden, skal bimmers medlemmene ha denne under juletreet sitt til jul bør du få fart på dette Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 pris? jeg bryr meg ikke, ta 500,- for den, jeg får uansett en gratis men NÅR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 jeg og skal ha 2 stk. Pengene er klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 SKAL ha en jeg også! Vet du noen ca. dato for utgivelse/klar for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Jeg vil også ha en Men tror ikke den bør koste over 250 hvis dere vil selge mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Bimmeropprør snart eller? venter i vanvittig spenning på det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Gleder meg til denne ja! må nok ha en par eksemplarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Jeg kan også kjøpe en.. Ha den over pulten på jobb, men når kan vi få kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Jeg kan også kjøpe en.. Ha den over pulten på jobb, men når kan vi få kjøpt den? ble bilen din med btw? gjerne svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 noen som har pratet med Chris angående kalenderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Jeg kan også kjøpe en.. Ha den over pulten på jobb, men når kan vi få kjøpt den? ble bilen din med btw? gjerne svar på pm Har ikke hørt noe om at den ble med, men så var det ikke meg som sendt inn bilde av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Chris har vist ikke vert online siden 29 oktober. Hadde han hatt nytt om kalenderen hadde han vel postet det her i tråden, må nok smøre oss med tolmodighet i noen dager til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Hei folkens! Jeg har ikke hatt tid til å følge med her inne på en stund dessverre, jobbet mye siste ukene! Jeg har sendt en e-post med forespørsel om når jeg kan forvente at jeg har kalenderne, men foreløpig ikke noe svar :S jeg skal ringe inn i dag eller på mandag og se om jeg får skvist ut et svar... Sitter å tripper i spenning på dette her jeg også! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå