Olelink Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Konge kalender folkens!!! LØØØP (trykk) å bestill!!!!! 8) Høres bra ut at det er planer om en ny kalender neste år. dette burde jo nesten være noe alle her inne "måtte" ha..! En på kjøkkenet, en på soverommet og en i garasjen Done Kanskje det hjalp litt på salget å få den frem på førstesiden? Uansett så håper jeg det blir en ny runde til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Fan. Har du ikke bilde av en e46 TITANSILVER? med knall svarte baklykter? vil se hvordan dette ser ut Helst m3 fanger med 4 potter å bagasjelukespoiler å rutesenker fra ac =D google.com kan jo hjelpe deg dersom du ikke finner bilde av en slik bil her inne! hehe, hva i all verden skal jeg søke etter her da? =D prøvd men vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Hei folkens! Det ble litt sene utsendinger her da jeg har flyttet ut av huset til far og inn i mitt eget! pga det så har det vært laber tilgang på internett, i tillegg til at innboksen på nettbanken var nede 1 dag her i forrige uke når jeg satte meg ned for å ta ut adresser... Dette er beklagelig, men alle skal ha fått kalendere, regner med at de er å finne i postkasser idag! Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Fikk min for en god tid siden. et flott stykke arbeid! vil anbefale den til alle her på forumet. selv de som ikke får lov til å henge den opp av fruen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quarken Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Blir det noen kalender 2011?? Og hvor kan man eventuelt sende bilder til dette? Har søkt litt rundt på forumet, men finner ingen info ang. dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Nei, jeg lager ikke kalender for 2011...! desverre =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Jeg har laget en BMW-kalender for 2011 til meg selv. Jeg har ikke brukt forum-biler da Den er ikke helt 100% fin, men funker for meg og mitt bruk: http://www.scribd.com/doc/41449495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Jeg har laget en BMW-kalender for 2011 til meg selv. Jeg har ikke brukt forum-biler da Den er ikke helt 100% fin, men funker for meg og mitt bruk: http://www.scribd.com/doc/41449495 Herlig kalender! Bra bilder og fin lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Jeg har laget en BMW-kalender for 2011 til meg selv. Jeg har ikke brukt forum-biler da Den er ikke helt 100% fin, men funker for meg og mitt bruk: http://www.scribd.com/doc/41449495 Herlig kalender! Bra bilder og fin lesing Takk Siden den igrunn var ment for mitt bruk hentet jeg bare tekst fra wikipedia. Grunnen til at jeg ikke synes den er 100% fin er at bildene varierer noe i størrelse, men de skal være ca. lik. Bra du synes den var "herlig", setter pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 er det ikke noen som kan lage kalendere for 2011 da? noen som kan med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Flott kalender du har laget ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Kalender kan jo hvem som helst lage på en fotonettside e.l Bare å finne noen bilder på Google/PCen og bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Kalender kan jo hvem som helst lage på en fotonettside e.l Bare å finne noen bilder på Google/PCen og bestille fant ut dette nå så blir bestilt når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Flott kalender du har laget ja! Takk for det Feel free to use! Kan også lage en bimmers.no kalender om ønskelig, men den blir også noe i samme dur. MÅ ikke da være tekst, men vært litt moro kanskje med tekst ved siden av bilde med info om bilen, og hvilken bruker den tilhører Det blir da bare i pdf-format og folk må da selv skrive ut, men som sagt; jeg kan godt lage en om det er interesse for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Hadde vært artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå