Lars-Nord Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Her har du ett par bilder du kan bruke. Valdresflya for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Usedvanlig pent! Som tatt rett ut fra en reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Da legger jeg ut mitt bidrag her også, får bære eller briste Uansett så blir det bestilling av kalender ! EDIT : Tar bort bildet, sendes på mail istedet. Som Breitbau sa så blir det mye rot ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Er det ikke slk at bildene skal sendes inn på mail? Blir så mye rot med bilder overal i hele tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Det eneste som er dumt med avstemming er at vi da har sett alle bildene før, men det er jo også litt moro at brukerne selv har bestemt hvilke bilder som skal være i kalenderen. Hva med en avstemning her, men uten at resultatene vises? At resultatene da vises i kalenderen? Hvordan det kan gjennomføres teknisk vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Det eneste som er dumt med avstemming er at vi da har sett alle bildene før, men det er jo også litt moro at brukerne selv har bestemt hvilke bilder som skal være i kalenderen. Hva med en avstemning her, men uten at resultatene vises? At resultatene da vises i kalenderen? Hvordan det kan gjennomføres teknisk vet jeg ikke... Det er det som er tanken, jeg ser over hva folk har stemt og plukker ut bilder ut i fra det! Bildene som blir valgt blir ikke vist før kalenderen er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Mine favoritter så langt er: 8, 21, 24, 28, 49, 53 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Der var det mange pene bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Fint tiltak Chris. Si du har stått på og gjort mye bra for bmw miljøet iår . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Syns nr 6 og 24 var tøffe. Dog var det ufattelig irriterende med den signaturen over hele bildet nr 6. Ødela egentlig hele bildet Det blir vel en e30 m3 på forsiden av kalenderen? hvis ikke så blir det vel krig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 E34 Touring Nå er jeg sikkert veldig negativ og slikt, men hvorfor blå parklyspærer? Skjønt det om det var senoen i grøftelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 mange fete bilder som var ute hær nå skulle ønske jeg kunne ta slike bilder og har speilreflex men aner ikke hvordan jeg klarer dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Blei mye E30, E34 og E36 synes jeg! Skal få tatt noen høyoppløselige bilder og sende deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Fint tiltak Chris. Si du har stått på og gjort mye bra for bmw miljøet iår . Godt å høre at det er godt likt så veldig mye har jeg ikke gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå