ZhilleN Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Ser ut som Tore har gått for noen Hartgehjul!? Litt vanskelig vinkel men.. Ser i hvertfall helrått ut!
Torek Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Ikke Hartge, nei..men skulle gjeeeerne hatt det! Mads og Anders: Yessss, nå nærmer det seg snart langtur I dag ble bilen EU-godkjent, og i morra kommer skiltene jeg har bestilt + at felgene får dekk på seg. Siste liten, nei?
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Gjorde seg godt med RS, men tror det blir enda mer knall med ekte Alpina hjul på.
diohrvik Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Enig Win. Pen bil dette, gleder meg til å se bilde av bilen med de andre felgsetta også jeg!
Torek Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Ja, jeg har veldig trua på Alpina jeg også. JonasD: Justerbart Hadde tenkt å gå lavere foran, men det tok borti justeringsmutteren. Må vel prøve med noen spacere etterhvert.
JonasD Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Specs på felgene da? Org 4x100? Liker bilen bare mer å mer!!
Torek Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Specs på felgene da? Org 4x100? Liker bilen bare mer å mer!! Felgene er borra om til 4x100, tønna er smalna 1" foran , og med de nye ytterbanene ble det da 8" foran og 9,5" bak. Org. var felgene 8,5" rundt hele. Takketakk! Jeg er ganske sikker på at din blir veldig bra etterhvert også!
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Bilen din var i Romsdals Budstikke idag, som illustrasjonsbilde fra BMW-treffet Kan ta et bilde av avisa så ser du! Edit: http://www.rbnett.no/lokal/fraena/article345832.ece Det var dette bildet som også ble brukt i avisa.
Torek Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Haha. Morsomt! Hyggelig at du og kompisen din tok en tur innom hytta også! Gøy å treffe personene bak nicket her inne!
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Haha. Morsomt! Hyggelig at du og kompisen din tok en tur innom hytta også! Gøy å treffe personene bak nicket her inne! Jo takk lige så
diohrvik Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Specs på felgene da? Org 4x100? Liker bilen bare mer å mer!! Felgene er borra om til 4x100, og med de nye ytterbanene ble det 8" foran og 9,5" bak. Takketakk! Jeg er ganske sikker på at din blir veldig bra etterhvert også! så det er ikke noe stress å borre om ? hørt at det kan "svekke" konstruksjonen? hvordan dele nr. / hva heter rsene dine likte fargevalget ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå