baekken Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Noen nye bilder av bilen min.. Bare spørre om noe dere luerer på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 F**king great! Det eneste var felga som jeg synes ble litt kjedelige, men herregud..bagatell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 OMFG. Nyydelig. Likte felgene jeg da :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Nydlig bil!! Den kler kvitfargen. Bytt sidespeila og den er komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Hadde vært fint med AC schnitzer felga.. men er en litt anna pris også men syntes felga passer greit siden de buer og er mørke skulle hatt speil og luftinntaka på forskjermene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Sikle Sikle Utrolig strøken vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Herregud for en nydelig bil! Fant ikke noe å sette fingeren på ved første øyekast jeg! Har skikkelig sansen for hvit E60! Send meg en PM når du bestemmer deg for å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Herregud for en nydelig bil! Fant ikke noe å sette fingeren på ved første øyekast jeg! Har skikkelig sansen for hvit E60! Send meg en PM når du bestemmer deg for å selge Skal nok ikke selge den med det første får se ann til neste vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 hvite biler er helverst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hvit e60 er barra drømmen! det e noe av det nydeligste som ruller på 4 hjul! Gratulerer med drømmebil, ta godt vare på den og kos deg masse med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Jeg har sette denne på Gran tidligere og kan bekrefte at det er en lekker vogn. Skikkelig gjennomført i hvit med sort tak og flotte eksosrør.. En drøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Gratulerer med en vakker BMW! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Sleng gjerne ut noen bilder av interiøret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Synes den var enda tøffere i virkeligheten! Stoppet for å spise der nede på vei til Hønefoss for kjøpe en båthenger. Møtte bilen i ett kryss. Kvinnelig sjåfør som kjørte bilen da. Holdt på å kjøre av veien i det jeg glante bakover etter vi paserte den Så den senere ned i sentrum der. Du får fortelle henne at det var bilen vi så etter... Gratulerer med flott bil. Ja hvite biler kan utvilsomt være pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 OMFG!! Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå