Tomsti Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 takk takk! nå er bjelka satt fast i nyfangeren og fangeren satt på bilen! tok sin tid med masse blod, skriking og hyling. Nå vil ikke grillen sitte på, faller av hele tida.. haha, jeg er ikke teknisk av meg, dessverre du har fått til mye artige bilder der, Mads! artig å lese fine biler på steder jeg kjenner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Da var ny girkule og gt-splittere påsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 tenkte jeg skulle summere opp mine siste kjøp: Meguiars Wash Mitt x2 Meguiars Scratch X 2.0 Meguiars Deep Crystal Carnauba Wax Meguiars Tech Wax Spray MEGUIARS SMOOTH SURFACE CLAY KIT MEGUIARS GRIT GUARD & BUCKET SET Meguiars NXT Generation Glass Cleaner Meguiars Carwash Shampoo & Conditioner Meguiars Quik Wax Meguiars Deep Crystal System Polish Meguiars Deep Crystal System Paint Cleaner Meguiars Quik Detailer Meguiars NXT Generation Car Wash Meguiars Mirror Glaze Clear Plastic Polish Monza Professional Snow Foam Lance Valet Pro Orange Pre-Wash (5L) Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner (1L) Valet Pro Large Soft Detailing Brush Valet Pro Small Dash Brush Prickbort Swissvax Car Bath 250 ml Swissvax Detail Brush Duragloss Clear-Coat Polish No.111 Duragloss # 901 Duragloss #101 Polish & Cleaner Carrand Deluxe Wheel Brush Chemical Guys Miracle Dryer Microfibre Towel Chemical Guys Pete's 53 Concours Paste Wax Det neste som står for tur er Meguiars G110 DA-maskin og påfølgende Scholl-produkter som feks s17, s30 og s40. Kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 ville sjekke høyden min litt. noen som har kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Da vet jeg at jeg kan dra til den dumpa ved Generalgården og hente meg en m-fanger og gt-splittere snart da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Det skal du ikke se bort ifra! Ikke bare der, men stort sett overalt i Elverum Parkeringshuset på Kremmertorget er det bare å drømme om å komme nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Vasket og nypolert med petes 53 som voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Se her ja ble fin og blank den, blitt bitt av polerings lusa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Definitivt! Fant ut at jeg ikke kan skru bil, så da får jeg heller vaske bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 hehe ble bra dette,ble en del bedre med litt klarere bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Hehe ja det biter fort Har gått en god del tusen lapper på polish utstyr for og si det sånn godt jeg jobber ett sted der jeg kjøper det inn for innkjøps pris . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Når man først får taket på alt som skal gjøres av prosesser, så er det vanvittig gøy å holde på! Kan skrive opp hva/åssen jeg gjorde det: Avfetting: Prickbort Vask: CG Maxi Suds II( lukter nydelig) Meguiars clay med QD som lube Vask: Swissvax Car Bath Polering: Duragloss 901 Meguiars Step 2( husker ikke i farta hva den heter ) og som sealer brukte jeg Duragloss 911 og lot den herde i 24 timer før jeg la på et lag med CG Petes 53 voks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Fjerna øyelokka: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Flott bil det der:), men få på øyelokka, nye felger, heves litt bak, & AE ccfl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hvor har du kjøpt belgen på girstanga ?? Dette ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå